Vox vuurwerk Meppel

Ook namens mij nogmaals bedankt voor de prijs en de goede service!
Ik werd hartelijk ontvangen en mocht zelf een bestellijstje invullen twv het bedrag, had meteen nog wat extra's besteld en het bedrag werd nog naar beneden afgerond ook :p

Ook hier bedankt voor het snelle afhandelen. Goede service, vriendelijke mensen.
Werd netjes geholpen om de spullen in de auto te krijgen.
Dank..
greetzz

Na alle voorbereidingen vandaag dan eindelijk langs mogen gaan om mijn bestelling op te halen. Wederom hartelijk ontvangen, Goede sfeer. Was lekker druk en snel geholpen. Na bestelling gecontroleerd te hebben werdt de bestelling netjes met een steekkarretje naar de auto gebracht (bedankt Robert!). Aantal mensen was ietswat verbaasd over de kartonnen :) Paste precies allemaal. Zelf de red shadow vergeten maar alsnog opgehaald. Ik wens het hele team van Vox nog een succesvolle laatste verkoopdag en fijne dagen!

Hallo jongens ik ben zeker wel even benieuwd naar jullie foto's.
helaas kon ik er niet bij zijn.(was ziek)
morgen ben ik heel de dag wel op de zaak!!!
erg veel zin aan

Zoals beloofd:

71le7r.jpg

Bedankt.:D

heb vandaag bij vox vuurwerk een dag geholpen.
tot 10.00uur was het nog redelijk rustig.
hierna barste de bom dus echt:p
wat een drukte!!!
om 18.00 toch maar eens lekker gaan eten.
het was een super gave dag en toch nog weer wat bekenden gesproken van hier.
helaas was op een gegeven moment wel het 1 en ander tijdelijk uitverkocht.(maar heb vervangers weg mogen geven van topkwaliteit)
het was een zeer leuke leerzame drukke dag.
maandag ben ik er weer.maar morgen eerst maar even rust:p

Na alle voorbereidingen vandaag dan eindelijk langs mogen gaan om mijn bestelling op te halen. Wederom hartelijk ontvangen, Goede sfeer. Was lekker druk en snel geholpen. Na bestelling gecontroleerd te hebben werdt de bestelling netjes met een steekkarretje naar de auto gebracht (bedankt Robert!). Aantal mensen was ietswat verbaasd over de kartonnen :) Paste precies allemaal. Zelf de red shadow vergeten maar alsnog opgehaald. Ik wens het hele team van Vox nog een succesvolle laatste verkoopdag en fijne dagen!

haha met t steekwagentje:P
er stond heel wat te wachten op je:wink:
helaas toch even over de red shadow heen gekeken.maar met zon grote bestelling is dat niet zo raar.....

heel veel plezier met je mooie bestelling!

Heey Robert, wij hebben ook de bestelling binnen, u heeft ons super geholpen en wat een goede vervangers voor de event cakes no.1 die uitverkocht waren! We kregen er een grande finale voor van 75 euro!! Echt top service!!!! Als het zo goed knalt als het er uitziet ziet u ons volgend jaar terug!!!!!!!!!

Heey Robert, wij hebben ook de bestelling binnen, u heeft ons super geholpen en wat een goede vervangers voor de event cakes no.1 die uitverkocht waren! We kregen er een grande finale voor van 75 euro!! Echt top service!!!! Als het zo goed knalt als het er uitziet ziet u ons volgend jaar terug!!!!!!!!!

SERVICE staat bij vox ook echt op plek 1
en je had 3x event 1 he;) dus ook 3 mooie waaiers als vervanging:p

Namens Vox vuurwerk wensen wij alle leden van het forum,
morgen een hele mooie dag!!
Wij danken iedereen voor het vertrouwen in ons.
en hopen dat alles naar wens is gegaan.
Wij hebben er erg van genoten dit jaar een start te maken op het forum.
en geprobeerd leuke aanbiedingen en acties voor de freaks te maken.

Wij willen iedereen bedanken voor alle leuke reacties,vragen etc etc!

Namens Vox vuurwerk: een hele FIJNE JAARWISSELING!!!

na 3 geweldige verkoopdagen die boven al onze verwachtingen waren.
even een foto uit de kleine bunker.

een walhalla!!!
DSCF0570.jpgDSCF0571.jpgDSCF0572.jpgDSCF0573.jpg

Bijlagen

• DSCF0569.jpg
    DSCF0569.jpg
    128,7 KB · Weergaven: 0
heb de mensen van vox vuurwerk een paar dagen niet gesproken,erg druk op t moment.
maar zie dat hij weer cat1 artikelen op de site heeft staan.
veel kinderpakketen en sterretjes.
maar ook wondertollen voor 1euro
en die shooters gaan echt echt erg mooi!gezien tijdens afsluiten van de verkoopdagen.

www.voxvuurwerk.nl

Back
Bovenaan