Vortex [Alpha Fireworks]

LVT

VWC lid
Artikelnaam: Vortex
Netto Kruitgewicht: 997 gram
Aantal Schoten: 200 schoten
Effectomschrijving: ...
Tube diameter: 20 mm
Tijdsduur: +- 90 sec
Adviesprijs: Nog niet bekend

Wij danken Alpha Fireworks België voor de informatie.
Gelieve dit NIET over te nemen zonder toestemming en bronvermelding.

dit is eigenlijk best een leuke box. vind er ook wel een aardig tempo inzitten en het V gedeelte vind ik ook best goed

Toch klopt het (helaas)wel. Staat letterlijk op de doos namelijk: 20mm en 997,6 NEM. Hoe dan ook wel een leuk bakkie. Maar ik laat deze voor de huidige prijs wel staan.

Blijft toch indrukwekkend wat er met amper 1 kg kruit en 20mn mogelijk is..

Nieuwe prijs bij SR 149,50

Bij deze ook mijn film van deze topper! Niet 100% goed in beeld... uit de losse hand gefilmd...
Fors aan de prijs, maar viel zeker niet tegen.
Inderdaad bizar wat er mogelijk is met 20mm en slechts 5gr/schot.

Ik zie dit toch wel heel veel bij SR: absurd lage NEM (per shot) en dan effecten die doen vermoeden dat er zeker 50% meer in zit.
Ik heb die Adrenaline staan. 999 gram bij 108 schoten en dan zulke effecten? Misschien veel beter kruit of ander type (waar ik ook al geen verstand van heb). Maar kan iemand me straatfilmpjes laten zien van producten met 5-9 gam/schot die er ZO uitzien? Ook de hangtijd is bij die Adrenaline echt prima. De effecten lijken zeker te vergelijken met Espada Palms en die heeft geen 9 maar 14 gram per shot. Dat is 55% meer. Goed: het is natuurlijk lastig vergelijken van film tot film. Ik heb Espada Palms en Adrenaline dus wie weet film ik ze allebei wel. Lijkt me handig om te vergelijken.

Voor de liefhebbers: deze is weer te koop voor 149 euro bij SR zag ik. Dat is geen prijsstijging volgens mij maar gelijkblijvend.

Back
Bovenaan