Voorpret is ook wat waard.

Dit dus, in januari producten veilig stellen. Ook is mijn koopdrang in januari en februari veel erger dan eind van het jaar. Aan het eind van het jaar hebben we andere dingen voor de voorpret. Oliebollenkramen,kerstshow, vuurwerk demo s, kerstmarkten, top 2000, serieus request, Wk darts, kerst en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Forum leeft dit jaar ook echt heerlijk met allemaal toffe acties zoals die van 365.

Ja echt top. Het is dit jaar echt goed druk en gezzelig. Vind dat we dit heel goed doen met z'n allen, ondanks alle gezeik dat we op ons af krijgen.

De echte voorpret waarbij het fysiek een beetje vorm krijgt, begint met het afspeuren van winkels met folders en showrooms. De laatste jaren zijn de winkels met folders schrikbarend afgenomen! Het jagen op fysieke folders is sinds corona een ware sport geworden! Vorig jaar zou ik hier eigenlijk mee kappen, omdat het veel tijd en energie kost, maar omdat het de laatste keer is, maak ik nog één laatste ronde! Na exact 40 aaneengesloten jaren van verzamelen stopt het in 2025!

Verder bezoek ik wat showrooms en doe ik bevriende winkels aan! Heerlijk om al die producten zo bij elkaar te zien!

Ik probeer ook redelijk wat demo's te bezoeken! Hoewel er vroeger elke dag wel ergens een demo was en je nog moest kiezen waar je naar toe wilde gaan! De keuze was reuze! Ik heb geen idee hoe lang vuurwerkdemo's al bestaan, maar ik bezoek demo's zolang ik mij kan heugen!
Ik denk dat Jaco vuurwerk de 1 van de eerste demo's was die ik bezocht!

Kerst, ophaaldagen en dan het Moment suprême! 1 januari is (was) niet het einde, de eerste freakshops hebben de bunkerdeuren alweer op een kier staan!

Alle goden wat zal ik dit gaan missen!

Zit net nog eens het Nachtbrakers topic 27-28 December van afgelopen jaar door te scrollen, leuk om weer terug te lezen .

En dan te bedenken dat het over 4 weken alweer zover is :D

Toch wel heel het jaar met vuurwerk bezig. Dus voorpret is er zeker wel het gehele jaar door. Ook veel uren op dit forum gezeten. Al merk ik wel dat het nu iets minder wordt sinds alles wel is besteld.

Zit net nog eens het Nachtbrakers topic 27-28 December van afgelopen jaar door te scrollen, leuk om weer terug te lezen .

En dan te bedenken dat het over 4 weken alweer zover is :D
De tijd gaat erg snel de laatste weken. Nog niet echt het besef dat het al bijna zo ver is.

• Like
Waarderingen: n4ck
Back
Bovenaan