Voor alle Monster King freaks (Hummer effekt)

Enig idee waar deze te verkrijgen is?
Lijkt me een zeer leuke pot en is wat beter dan de monster king,tenminste in ieder geval meer hummers.

Enig idee waar deze te verkrijgen is?
Lijkt me een zeer leuke pot en is wat beter dan de monster king,tenminste in ieder geval meer hummers.

Niet in Nederland helaas
Pot wordt verkocht door Galaxy Fireworks te Nottingham (Engeland)
voor de prijs van 46 engelse pond
:wink:

Vraag me af waarom hij niet in Nederlandse versie te verkrijgen is, aangezien Duitsland er ook een heeft. Zal wel een te dure pot worden.

Wel Vet effect trouwens, vind het alleen beetje kaal als er niets van boeketten bij zitten, typisch een potje in een show(tje).:cool:

Vraag me af waarom hij niet in Nederlandse versie te verkrijgen is, aangezien Duitsland er ook een heeft. Zal wel een te dure pot worden.

Wat waarschijnlijk het probleem is dat de massa (lees: de freaks) niets zien in een pot dat een gek geluid maakt die zien niet in dat dit iets bijzonders is...En dus zullen ze iets dergelijks niet snel kopen zal het niet goed verkocht worden en dus wrdt het niet geimporteerd...
Dit is de meest logische verklaring lijkt me!
:bye:

Wat waarschijnlijk het probleem is dat de massa (lees: de freaks) niets zien in een pot dat een gek geluid maakt die zien niet in dat dit iets bijzonders is...En dus zullen ze iets dergelijks niet snel kopen zal het niet goed verkocht worden en dus wrdt het niet geimporteerd...
Dit is de meest logische verklaring lijkt me!

Alhoewel steeds meer 'massa' het internet gebruikt om te kijken wat ze gaan kopen.... (al denk ik zelf dat dat pre-freaks zijn) is het overgrote deel van de consumenten geen 'internet-searcher' naar vuurwerk.

Ik bedoel als je Diamond ziet, mensen kopen het bij het leven, maar weten eigenlijk niet wat ze krijgen. Vaak beslissen zij pas in de winkel, ze zien dan pas hoe groot een pot is. En toch zegt de beschrijving hun niets.

Dus ik denk dat het toch wat complezer ligt bv. aan de importeurs of de wetgeving hier in NL wat wel en wat niet geimporteerd wordt..... Denk dat het niet zozeer aan de consument zelf ligt, die koopt toch wel.

Geweldige cake, jammer dat zoiets hier niet te verkrijgen is, zou hem graag een keertje meemaken. Een hummer-effect is gewoon gaaf, deze gaan ook nog eens in een mooi tempo ook al werkt niet ieder schot en de finale is top!

Denk dat mantronix het wel zou merken in zijn portomonnee als deze op de Nederlandse markt kwam, die is helemaal gek van hummers. :wink:

Geweldige cake, jammer dat zoiets hier niet te verkrijgen is, zou hem graag een keertje meemaken. Een hummer-effect is gewoon gaaf, deze gaan ook nog eens in een mooi tempo ook al werkt niet ieder schot en de finale is top!

Denk dat mantronix het wel zou merken in zijn portomonnee als deze op de Nederlandse markt kwam, die is helemaal gek van hummers. :wink:

Inderdaad Mattenfreak. Hopen dat hij op de Nederlandse markt komt. Of wie weet ? Dit jaar wordt het het 2e jaar van de verruimde wetgeving. Misschien komt zo,n bak wel ons land binnen via het legale circuit.
De monsterking kent 16 shots en kost circa 15 euro bij Ertbrand.
Monsterking is ook gaaf wat de hummers betreft. Voor het boeket moet je hem alleen niet kopen.
:wink:

Tornado

16 schots multi-shot cakebox; gekleurde sterren met vreemde fluittonen, gekleurde bloemenbouquetten, crackling.
Brandtijd 25-30 Hoogte 20,0-25,0 Eenheid 1 € 27,50

op het filmpje ( op de site van lesli ) zal die misschien niet zo echt op ze hummer effecten lijken maar als je hem in het echt hebt :shocked: je krijgt een beetje erg veel aandacht met zo'n ''''zoemende pot''''

Grappig ding.. Leuk voor in de avond, het lijkt mij niet dat je dat hoort na 12 uur?
Iniedergeval een aanrader:D

Dat hoor je heus nog wel hoor:wink: Het geluid zal niet zo denderend veel onderdoen voor een Yellow Caps, die je nog 5 straten verder hoort.:)

Denk dat de reden voor het ontbreken in nederland Firespree het meest gelijk heeft.
Als ertbrand er een kan verkopen (max.250 gram kruit) dan had dat in Nederland ook wel gekund.
250 gram / 16 shots = 15.625 gram per shot, zou dus uitkomen op een pot met iets minder schoten met een iets hogere prijs.:rolleyes:

Het geluid zal niet zo denderend veel onderdoen voor een Yellow Caps, die je nog 5 straten verder hoort.:)

Dit betwijfel ik maar spreek niet uit ervaring dus weet het niet zeker maar een flinke schreeuw van een yellow caps zal zeker wel wat meer geluid maken dan deze hummers...

Als ertbrand er een kan verkopen (max.250 gram kruit) dan had dat in Nederland ook wel gekund.
250 gram / 16 shots = 15.625 gram per shot, zou dus uitkomen op een pot met iets minder schoten met een iets hogere prijs.:rolleyes:

Minder schoten zullen het niet worden of het aantal grammen moeten ook snel verminderen... of minder gram en zelfde aantal schoten :wink:

Hier dan nog een filmpje van de monsterking
14 shots o.a. te koop bij Ertbrand en Dolfijn
Afgelopen jaarwisseling heb ik hem ook afgestoken.
Je moet deze pot echt alleen voor het hummer effect kopen.
Het boeket stelt niet veel voor.
Het hummer geluid zorgt voor veel hilariteit.
Dat kan ik je verzekeren :wink:

http://www.feuerwerksvitrine.de/video/120047.mov

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij persoonlijk een prima onderdeel voor een van mijn clusters. Meestal "doseer" ik tussen een aantal goede cakes een of meer fluitbakjes. Dit maakt de totale ervaring wat completer. Het lijkt mij heel verrassend om, in plaats van de fluiters, eens een keer 1 of 2 van die Monster King blokjes er tussen te pakken. Dat het visuele effect van deze cakes dan wat minder is, maakt niet uit. Daar zorgen de andere cakes wel voor :cool:

Je had hem mij al eens eerder getipt, Moontan. Maar dit jaar wil ik 'm zeker hebben!

Groetjes,
Cameo

mooie dingen hoor die hummers, dit zijn leuke dingen om bijvoorbeeld met meerdere tegelijk te verwerken in een showtje ofzo.

top cakes als je van het hummer effect houd.
Ik zal deze dan ook zeker aanschaffen.

Groeten,
kruitsnuiver...

Back
Bovenaan