Voodoo Queen

Knettermans

VWC lid
Artikelnummer: 03909
Artikelnaam: Voodoo Queen
Bruto Gewicht: ... kg
Netto Kruitgewicht: 1250 gram
Aantal Schoten: 100 schoten
Effectomschrijving: Grote effecten en heldere kleuren afwisselend in salvo's en een voor een geschoten, crackling finale
Tube diameter: 25 mm
Kartoninhoud: 1/1
Tijdsduur: 55s
Stijghoogte: 20-25m
Adviesprijs: €119,50
Voorverkoopprijs: €109,50
O.a. te koop bij: www.vuurwerkplanet.nl
Klik op afbeelding voor grotere versie  Naam:	03909.png Vertoningen:1 Grootte:1,17 MB ID:	1619216

Laatst bewerkt door een moderator:
Mooie bak beetje jammer dat ook hier dan weer
Crackling ingedouwd wordt.
Crackling hoeft niet in iedere compound hoor.

Ik vind dat deze importeur er vroeg bij is met zijn nieuwe producten.
Hij zal wel denken de vroegste vogels vangen de dikste wormen :cool:

Leuk bedacht!
Vooral dat helaas maar enkele salvo van multicolor naar red ghost is bijzonder fraai.
En inderdaad: waarom nou weer van gekrakel in deze doos?!
Zonde!

Nog even wat gokwerk: 1250 gram, 100 schots, 25 mm, Lesli: 129,95 euro?

Komt niet vaak voor een compliment van mij aan lesli maar moet toch de credits geven voor de leuke woordspeling op het label.. powdered by

Deze was mij nog ff ontgaan, maar echt een mooie bak. Normaal ben ik niet zo tegen crackling, maar in deze is het wel echt zonde, totaal overbodig, voegt niets toe, sterker nog, het verziekt eigenlijk de finale. Jammer.

Prachtig, in theorie, maar bij Lesli krijg je waar je voor betaalt. Dus met 100sh 1250gr voor €90 gaan dit ploppertjes worden.

Prachtig, in theorie, maar bij Lesli krijg je waar je voor betaalt. Dus met 100sh 1250gr voor €90 gaan dit ploppertjes worden.
Niet helemaal eens, wolf dog was voor 5 tientjes top. Kyoto kamuro, exploding eagle enzovoorts allemaal onder de 100 euro in acties.

Niet helemaal eens, wolf dog was voor 5 tientjes top. Kyoto kamuro, exploding eagle enzovoorts allemaal onder de 100 euro in acties.

Alleen zijn de compounds die je noemt allemaal 1500gr + En zelfs tussen de 1600 en 1800 gr.. geen 1250. Nu weet ik ook dat het soms niet uit maakt maar dit is een volle cake aan kruit minder..

Die wolffdog is overigens wel een mooie deal in deze tijd.

Deze was echt niet heel slecht hoor, maar miste wel pit. Ook dit kan kooiloos zijn, 65-80 euro doosje.

Back
Bovenaan