Knettermans
VWC lid
Beter laat dan nooit, ik hoop dat ze een vuist kunnen maken en flink tegengas kunnen geven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Eerder: shit, mn broodwinning, we hadden toch iets moeten doen...Het lijkt wel alsof nu ineens veel mensen gaan denken: potdomme, het gaat echt gebeuren, we moeten wat gaan doen !
Pessimist!Eerder: shit, mn broodwinning, we hadden toch iets moeten doen...
Noem me pessimist, maar volgens mij is dit meer een stuiptrekking om er nog een laatste slaatje uit te slaan, ipv dat men echt alles op alles wilt zetten om door te kunnen gaan.
Dit juich ik enorm toe! Hoe meer zielen, hoe beter!
Is het te laat? Het is nooit te laat, het is pas te laat als er een uitspraak geweest is en voor die tijd valt er nog genoeg te strijden.
Al zichtbaar op jullie website?Dit juich ik enorm toe! Hoe meer zielen, hoe beter!
Is het te laat? Het is nooit te laat, het is pas te laat als er een uitspraak geweest is en voor die tijd valt er nog genoeg te strijden.
Nope, wij doen hieraan nog niet mee.Al zichtbaar op jullie website?
wordt/ben dan toch wel steeds nieuwsgieriger wat of welk collectief hier achter schuilt en waarom weer zo terughoudend mbt tot duidelijkheid en openbaring ??? snap het gewoon niet helemaal eerlijk gezegd ,don quichot ?????Nope, wij doen hieraan nog niet mee.
Moet eerlijk zeggen dat ik hier zelf ook nog niets over weet, maar ieder tegengeluid stimuleer ik, want te laat is het pas als er definitief een besluit is en tot die tijd kunnen we gewoon strijdbaar zijn.wordt/ben dan toch wel steeds nieuwsgieriger wat of welk collectief hier achter schuilt en waarom weer zo terughoudend mbt tot duidelijkheid en openbaring ??? snap het gewoon niet helemaal eerlijk gezegd ,don quichot ?????
absoluut en volledig mee eens ,maar als je hier op vwc een groot netwerk aan echte liefhebbers hebt die je mogelijk kan inzetten en je laten helpen met het evt behalen van het doel waar we allemaal voor willen strijden dan sla je wat mij betreft de plank enigszins mis door niet transparant /duidelijk te zijn (persoonlijke mening uiteraard)Moet eerlijk zeggen dat ik hier zelf ook nog niets over weet, maar ieder tegengeluid stimuleer ik, want te laat is het pas als er definitief een besluit is en tot die tijd kunnen we gewoon strijdbaar zijn.
Ben jij als winkelier dan ook aangesloten?Dit juich ik enorm toe! Hoe meer zielen, hoe beter!
Is het zo lastig om even te lezen..Ben jij als winkelier dan ook aangesloten?
Nope, wij doen hieraan nog niet mee.