Vlissingen 19 juli 2012

dieter

VWC lid
Datum: 19 juli 2012
Plaats: Vlissingen
Provincie: Zeeland
Tijd: Rond 22.30 uur
Wie: Azuma Nieuwegein
Wat: tot maximaal 6 inch
Waar: Schelde ter hoogte Oranjemolen

kijk, dat zijn berichten waar we blij van worden!
Heb hier nu al hoge verwachtingen van. Want de show van vorig jaar vond ik niet echt super.

Ten hoogte van de oranjemolen(als je vanaf de dijk naar de molen kijkt iets naar rechts)
word om 22;30 geschoten, max 6"door Dream

Ben aanwezig. Vorige jaar vond ik het ook iets tegenvallen op de watershells na..

Ben benieuwd. Nog iemand die gaat filmen?

Groot vuurwerkspektakel kermis Vlissingen

Groot vuurwerkspektakel kermis Vlissingen

Op donderdag 19 juli wordt om 22.30 uur traditiegetrouw een vuurwerkspektakel afgestoken vanaf een ponton op de Westerschelde. Na het vuurwerk nodigen de vele terrassen u uit om de avond in sfeer af te sluiten. Dit is de enige avond dat de kermis op het Bellamypark en de Nieuwendijk tot 01.00 uur open is. De rest van de kermis sluit de avond om 00.00 uur.

Familiedag
Op de laatste dag van de kermis, zondag 22 juli, valt er van alles te beleven voor jong én oud tijdens de gezellige Familiedag. Deze laatste dag wilt u niet missen!

Benieuwd naar het vuurwerk van vorig jaar?

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Bron

Was leuk showtje, kort maar krachtig. Leuk caliber, mooie combinaties gezien en ook vele soorten effecten.

Alles werd overigens gewoon om 22:30 afgestoken.

Benieuwd naar je film Jesper !

Nou het begon s'middags.
we gingen langs bij de opbouw en toen zagen we dit:
Foto-HPKECKDQ-G.jpg

Foto-P6OOONHA-G.jpg

nou er stond genoeg dus daar hadden we al een goed gevoel over.
Samen met joshua nog een tijdje staan praten.
S'avonds aangekomen was het nog lekker rustig op de dijk en rond 10uur kwam de politie naar ons toe. ik dacht wat nu weer. maar de mensen begonnen over het filmen te praten en camera's dus dat was wel leuk. tegen kwart over 10de camera opgesteld en toen belde een ander forummer waar we stonden.Nou die was er dus ook.
Toen begon de show met een leuke stukje steppen wat ik persoonlijk goed kan waarderen.
Na verloop van tijd kwamen er een aantal leuke salute's waterbommen en bow tie ring shells waar ik helemaal gek op ben. Vlak voor de finale inzette nog een aantal girandola's die ik ook leuk vind. Helaas vielen ze door de afstand wat tegen. De finale vond ik heerlijk!
Ben benieuwd wat ze op de Nachtmarkt neer gaan zetten.

Ik was die andere forummer haha. Was een mooi opgebouwde show vond ik maar net wat hierboven word beschreven vielen die girandola's in het niet. Normaal gezien steken ze een vlam aan als herkenning dat de show voorbij is, dat is wat nu ook door veel mensen werd gedacht. Op naar de nachtmarkt show.

Back
Bovenaan