Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De show voor de midzomernachtmarkt zal dit jaar op VRIJDAG 1 augustus om 22:30 uur geschoten worden. Dit in tegenstelling tot eerdere jaren waarbij wij pas om 00:30 uur schoten.
Ponton zal voor Boulevard Bankert liggen. 5"zal het grootste kaliber zijn.
Dank voor de waarschuwing @Bob1. Had het al bij de buren gelezen.
Voor de twijfelaars, de show van ruim een week geleden was echt dik!
Ga er vanuit dat het minstens net zo dikke show wordt met kwalitatief goede shells. Hoop dat er weer van die prachtige multibreaks en dikke salutes in worden verwerkt.
Ik ga het in ieder geval lijf aanschouwen.
Dit is er altijd een die zeker de moeite waard is om mee te pakken dus als het even kan ben ik weer van de partij. Ik kan wel een goeie show gebruiken na die deceptie in Stilburg
Dit was een prima show afgelopen vrijdag Mooi materiaal geschoten in goede thema's. Ik vond het ponton op een goede afstand liggen. Wij waren op het strand gaan staan en toen kwam het erg fijn over met soms lekkere klappen van de grotere shells. Ik was ook aangenaam verrast dat er redelijk veel Italiaanse shells in leken te zitten. De merken weet ik niet te herkennen, maar fraai bommen waren het zeker!