Vlissingen 07-08-2010

Zaterdag 7 augustus 2010 Vuurwerk te Vlissingen

plaats : Vlissingen
provincie : Zuid Holland
wie : Hayo
wat : onbekend
waar : vanaf ponton op de Sardijngeul.
tijd : omstreeks 00.30 uur

I.v.m. vuurwerk vanaf een ponton geldt de volgende beperking: Beperkte service Sardijngeul op zaterdag 7 augustus 2010 om 00:30. Het ponton wordt tussen de SG2 en de SG 4 gaande gehouden door twee sleepboten in de positie 51 26,78' N - 003 33,44' E. De sleepboten voeren de seinen conform het SRW en luisteren uit op de voorgeschreven marifoonkanalen. Er wordt verkeersregulerend opgetreden zodat de Sardijngeul tijdens het vuurwerk vrij is van scheepvaart.

Laatst bewerkt:
Dit is het vuurwerk van de nachtmarkt in Vlissingen. Dit vind plaats in de nacht van vrijdag op zaterdag. Even ter verduidelijking niet dat mensen er een dag te laat naar toe gaan.

Laatst bewerkt:
Ik zal hier bij zijn :)
Jammer dat je dit niet kan vergelijken met het vuurwerk wat ze altijd op de kermis schieten.

Wij hebben deze shows jaren mogen verzorgen.
Wij wensen HVG Hayo met zijn team heel veel succes met deze show,maak er een mooie show van (kan ook goed met het verhoogde budget)

Wij hebben deze shows jaren mogen verzorgen.
Wij wensen HVG Hayo met zijn team heel veel succes met deze show,maak er een mooie show van (kan ook goed met het verhoogde budget)

ik denk dat dat wel goed komt, zeker met dat hogere budget. :)

Midzomernachtmarkt, vuurwerk en Vlissingen zingt
Vrijdag 6 augustus 2010 staat de langste Nachtmarkt van Nederland voor de 27e keer op de boulevards van Vlissingen: de Midzomernachtmarkt. In de loop der jaren groeide de markt uit van 50 naar 350 kramen over een lengte van ruim 2 kilometer. Daarnaast zijn er twintig standwerkers, waaronder de Nederlands kampioen, volksdansgroepen, oude ambachten en horecaterrassen. De markt opent vanaf 19.00 uur, maar om 20.00 uur luidt kanongebulder de avond officieel in. De avond wordt om 00.30 uur afgesloten met een groots vuurwerk vanaf de Westerschelde, dat vanaf de hele boulevard te zien zal zijn.

http://eropuit.blog.nl/evenementen-stad/2010/08/04/midzomernachtmarkt-vuurwerk-en-vlissingen-zingt

Hierbij een filmpje van het vuurwerk van de nachtmarkt in Vlissingen dat ik op YouTube vond.
Met dank aan alex1oni.

+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Geen verkeerde show, hier zou terneuzen met hun havendagen vuurwerkshow een voorbeeld aan kunnen nemen.

Denkt dat terneuzen dat best wil en wagenvoort ook wel.
Zorg jij dan voor het gat in het budget?

Het verschil in budget is bij deze shows echt meer dan €5000
Dat is in Nederland heel veel geld voor een vuurwerkklus.

Kortom ik denk weinig realistisch wat je hier zegt.

Groet,

San Quinton

Back
Bovenaan