Viva la Vita

RickGAE

VWC lid
Artikelnummer: 1475
Artikelnaam: Viva la Vita
Bruto Gewicht: 14.5 kg
Netto Kruitgewicht: 2508 gram
Aantal Schoten: 114 schoten
Effectomschrijving: Een cakebox van 6 cakes met allemaal 30mm kaliber en haar eigen effecten. Deze show zorgt voor veel spektakel!
Tube diameter: 30 mm
Kartoninhoud: .../...
Tijdsduur: 150 seconden
Stijghoogte: ...
Adviesprijs: €199,95

1475-Viva-la-Vita.png

Wat is eigenlijk de reden dat deze er is?
Binnen dezelfde lijn hebben we de Disturbed, ze presenteren het als een 1 op 1 omlabeling / opvolger hiervan.

Topspul! Althans heb er 4 van geschoten en 2 bewaard voor de kooiloze tijd. Ik schoot ze per 2 en dan metertje of 4 uit elkaar. Dat was erg gaaf en overklaste menige compound qua grootte van effecten en harde burst.

Wat is eigenlijk de reden dat deze er is?
Binnen dezelfde lijn hebben we de Disturbed, ze presenteren het als een 1 op 1 omlabeling / opvolger hiervan.
vindt het zelf eerlijk gezegd ook wel een beetje misleidend naar de consument toe ,zeker als de disturbed ook gewoon nog verkrijgbaar was, als "onwetende "consument denken de meeste toch dat het 2 verschillende producten zijn ,net als bij een hoop compounds/waaiers waar er in de omschrijving 30mm bij staat en dan zitten er slecht een zeer klein aantal 30mm tubes in verwerkt ,kan toch allemaal wel wat eerlijker en duidelijker naar mijn idee

Gast 24030 zei:
vindt het zelf eerlijk gezegd ook wel een beetje misleidend naar de consument toe ,zeker als de disturbed ook gewoon nog verkrijgbaar was, als "onwetende "consument denken de meeste toch dat het 2 verschillende producten zijn ,net als bij een hoop compounds/waaiers waar er in de omschrijving 30mm bij staat en dan zitten er slecht een zeer klein aantal 30mm tubes in verwerkt ,kan toch allemaal wel wat eerlijker en duidelijker naar mijn idee
Omdat de importeur wellicht zelf ook wel door had dat de disturbed een harde burst had en dat de ronde ging? 🧐😋 Of aantrekkelijkere prints voor de marketing, dat kan ook. Om nu direct van misleiding te spreken? Overigens ben ik het wel eens met je opmerking over het kaliber, want wij als winkelier nemen dat natuurlijk 1-op-1 over. Als dan verschillende kalibers van toepassing zijn, willen we dat ook graag weten natuurlijk om discussies achteraf met onze klanten te voorkomen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Omdat de importeur wellicht zelf ook wel door had dat de disturbed een harde burst had en dat de ronde ging? 🧐😋 Of aantrekkelijkere prints voor de marketing, dat kan ook. Om nu direct van misleiding te spreken? Overigens ben ik het wel eens met je opmerking over het kaliber, want wij als winkelier nemen dat natuurlijk 1-op-1 over. Als dan verschillende kalibers van toepassing zijn, willen we dat ook graag weten natuurlijk om discussies achteraf met onze klanten te voorkomen.
Oke, maar is toch alle 2 van Wolff? En er zijn genoeg producten die na het "omlabelen" toch ook inboeten qua kwaliteit

Gast 24030 zei:
Oke, maar is toch alle 2 van Wolff? En er zijn genoeg producten die na het "omlabelen" toch ook inboeten qua kwaliteit
Vorig jaar heb ik ook de Disturbed geschoten, de Viva La Vita was minstens zo goed als en was misschien wel beter dan de Disturbed van 2023.

Gast 24030 zei:
Als je deze nog tegenkomt voor een leuke prijs adviseer ik je ook niet lang te twijfelen 👍

Gast 24030 zei:
Misschien bij jouw nog straks jan 😀
Wie weet haha, maar deze was inkoop niet heel vriendelijk geprijsd om eerlijk te zijn. Dus als die komt en je weet de prijzen bij ons van vorig jaar, kan je zelf een idee krijgen van wat de prijs zal moeten worden 🧐

Back
Bovenaan