Violet Waterfalls

Op de film hierboven kan mij deze ook niet echt bekoren, misschien een idee voor productie om deze in ieder geval sneller en in salvo's te laten schieten, dan heeft dit effect wel wat (althans, voor mij).

Had deze als vervanger gekregen. Had gehoopt dat de effecten langer zoude blijven hangen. Deed mij nu ook denken aan een cake van proline met slappe boeketten. Zal het filmpje posten als ik deze gemaakt hebt.

Au, je zou deze maar hebben gekocht of hebben gekregen. Ik zou me er bijna voor gaan schamen.

Ter vergelijking, Cafferata's Brocade Waterfall: klik. Straatfilmpjes lijken ook hetzelfde te tonen, zo kan het dus ook. Op de filmpjes hierboven vind ik hem eerlijk gezegd nog slechter dan het initiële filmpje.

Een cake met een effect waar je van moet houden, het hoirsetaileffect. Vind het niet heel goed uit de verf komen, nogal klein.

Een cake met een effect waar je van moet houden, het hoirsetaileffect. Vind het niet heel goed uit de verf komen, nogal klein.

Helemaal mee eens Vuurwerkkoning.
We gaan het Brocade goud vervangen door Flower crown goud.
Dit heeft een langere hangtime dus zou dan stukken beter moeten worden.
Het kan wel dat hierdoor ook meer lift nodig is.
We wachten de testen even af.

Gr
Evolution Fireworks

Hieronder een filmpje van de heron mix box, als je bij 0.20 sec kijkt zie je de horstail uit een 30mm tube 25gr gevuld. Ik vind deze persoonlijk erg goed, het moet toch mogelijk zijn om een goeie horstail te fabriceren? Het idee van deze cake met violet is niks mis mee.

Helemaal mee eens Vuurwerkkoning.
We gaan het Brocade goud vervangen door Flower crown goud.
Dit heeft een langere hangtime dus zou dan stukken beter moeten worden.
Het kan wel dat hierdoor ook meer lift nodig is.
We wachten de testen even af.

Gr
Evolution Fireworks

Is het wel de bedoeling dat het horsetails worden, of een cake a-la Crown Flowers met paars/roze tips?

Edit: en nog een vraag, wat gaan jullie doen met de oude versie? Want stel dat de 2016 versie fantastisch is, dan zitten nog heel veel dealers met de 2015 versie in de bunker, de versie die ongetwijfeld veel mensen mee gaan krijgen wanneer de naam hetzelfde blijft. Ik stel dan ook voor om deze cake van naam te veranderen (en niet enkel 2.0), zodat de dealers je niet gaan opschepen met de 2015 versie.

eigenlijk te dicht bij elkaar gestaan, hierdoor gingen de effecten teveel door elkaar heen.

toch vond ik deze cake ergens nog niet zo slecht, maar het is het gewoon nog net niet.

*hij pakt de delen vanaf tijd niet, maar vanaf 1:32 komt deze voorbij.

Wauw deze cake is echt subliem uitgewerkt! Wat een prachtig effect.. ook met de paarse sterren die zo laat pas ontbranden is echt schitterend!

Als dit productie is (en dat is het als ik de berichten van Evo op het forum goed gelezen heb) is dit inderdaad een pareltje geworden. Wat een verschil met de vorige versie. Prachtige cakes om in shows te verwerken.

Back
Bovenaan