Villafranca Sicula (AG) 2026 - Festa di Maria SS. del Mirto

Weet je wat het is @vuurvent
Linksom of rechtsom wordt een festival/show toch wel een x bekend bij een wat groter publiek of dat nu via mond op mond reclame, forums of yt filmpjes gaat.. Ik geniet van jouw beelden en hoop dat dit ook geldt voor mensen als ze mijn filmpjes kijken. Een beetje aandacht is leuk maar de passie staat voorop.

Je kunt het wel klein willen houden en hopen dat het niet ineens overlopen wordt en er meer NL's zijn dan locals maar je hebt er weinig tot geen invloed op.
Zolang het liefhebbers zijn zie ik ook niet zo veel problemen met wat extra aanloop.
Gelukkig gaan de meeste gewoon de kudde achterna naar VLC en mss keertje Adelfia toch.

En als mensen wel de moeite nemen om erheen te gaan dan is het ook helemaal prima, ik kan ook wel roepen als ik naar Thailand op vakantie ga dat het echt overdreven druk is met toeristen, maar ik ben zelf onderdeel van het probleem.

Enige punt waar ik wel iets van vind is dat als er grote groepen NL'ers samenkomen in het buitenland dat dan vaak respect voor de locals ver te zoeken is. Dat is denk ik het enige waar je elkaar op kan en mag aanspreken. (Dat is mij in het verleden ook terecht een aantal x gebeurd en daar probeer je dan iets van te leren..)

Back
Bovenaan