Vierpolders 07-06-2008

7 Juni 2008 Vuurwerk te Vierpolders

plaats : Vierpolders
Provincie : Zuid Holland
Wie : Wagenvoort Vuurwerk
Wat: Consumentenvuurwerk (Voor consumentenvuurwerk een behoorlijke show).
waar : Sportpark vierpolders
tijd : omstreeks 23.00 uur.

bron Vinnie, www.freakpyromaniacs.com

Hier ga ik samen met (Vinnievuurwerk) en misschien ook Detmer (De_Pyromaniac van FPM) heen.

Van mij kunnen jullie weer foto's verwachten, ik ben benieuwd naar de show! :bye:

Vanavond ga ik hier heen samen met Sander-93, bij vierpolders heb ik afgesproken met Vinnie en hij is met zijn vuurman.
En Sisser is er ook.

Ik ga hier vanavond fotograferen dus mijn foto's zullen morgen denk ik online komen!

Was een leuke show waar flink doorgeschoten werd.
Ik was met Vincent even vragen of we het terrein en de man van wagenvoort kwam meteen heel negatief over en mochten er niet op. Later kwam de orginisator naar Vincent enzo ik stond zelf bij een vriend dus had niet gehoord wat die zei maar het was iniedergeval goed gepraat allemaal en het was duidelijk. Om half 9 vroeg ik mijn opa even of die me naar spijkenisse wou brengen met de auto en vanaf daar werd ik opgehaald door Vincent en ging ik nog even mee naar zijn huis waar er al 2 waren en nog iemand aankwam vlak voor we weggingen. Er waren veel freaks ik heb er niet echt veel gesproken maar was dan ook behoorlijk moe en heb hele tijd met sander en later ook met Vincent en Detmer staan praten dus was wel even gezellig gister.

Btw, mijn foto's komen nog ik heb weer met de canon 400D van Vincent gefotografeerd.

Ik heb 112 foto's gemaakt en er staan 65 online zie link onderaan in het bericht.
Hier in het bericht staan alvast 5 foto's (klik op de afbeelding voor de vergroting):

Klik *HIER* voor de fotoalbum!

Back
Bovenaan