Vier redenen waarom siervuurwerk niet in de ban moet: ‘Verbod pakt de verkeerde mensen’

Politici weten echt wel hoe het in werkelijkheid zit.. Ze hebben alleen een ander plan en dan leggen ze veel feiten naast zich neer.

Zo gaat dat met alles
Tuurlijk. Die weten heus wel dat het vuurwerk van de huisvaders en een paar mafklappers zoals ons niet het probleem is.

Daar ben ik het niet mee eens. Politici laten zich adviseren door mensen die er verstand van hebben. Kijk maar hoeveel Ministers van Defensie daadwerkelijk gediend hebben in een onderdeel van onze strijdmachten...
Je laten adviseren en het advies naast je neerleggen gebeurt echt dagelijks in de politiek onwille van een eigen agenda. (Partij agenda)

Ik geloof niet in een complot om het vuurwerk te verbieden maar wel ruilhandel in politieke standpunten.. en veelal symbol politiek.

Dat heb ik altijd al geroepen, mensen eerst lekker maken met een vuurwerkshow om ze over te halen akkoord te gaan met een vuurwerkverbod en daarna de vuurwerkshows in de ban doen. Resultaat is dat de mensen straks helemaal niets meer hebben met oud&nieuw.

Nou ja, niets ....... Alleen nog maar harde illegale knallen maar dat was niet helemaal de bedoeling geloof ik.

Laatst bewerkt:
Ze hebben mij nooit lekker kunnen maken met een vuurwerkshow op de Dag der Dagen. Dit jaar in Zeist is er voor het eerst een show op het Slot met Oud & Nieuw. Mij benieuwen hoeveel mensen daar op af komen. Was een idee van het burgerberaad. Zal volgend jaar ook wel niet meer doorgaan. Nee we worden als vuurwerkliefhebber steeds vaker de hoek ingedrukt. Heb het al vaker gezegd het moet en zal verboden worden. Ze dikken het steeds verder aan en blijven volhouden. Iets waar de media maar al te graag aan meedoet, totdat er uiteindelijk een landelijk verbod volgt.

Goh wat een verassing,men heeft het geld niet meer (over) voor de show die moest compenseren dat men zelf vrij mocht afsteken.
Die had ik nou niet aan zien komen :bonk:
Kan men zich nu gaan voorbereiden op nog meer mensen die elders vuurwerk gaan halen toch gaan stoken zelf,wat een verassing zeg 🤔
Veel suc6 daar, om ooit nog is een keer geloofwaardig over te komen naar je inwoners.

Back
Bovenaan