Reverser
VWC lid
snap ook niet hoe hij dan met een shell zomaar de stadion in kan lopen want je word meestal gecontroleerd op wapens en zo.
Een shell is ook geen wapen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
snap ook niet hoe hij dan met een shell zomaar de stadion in kan lopen want je word meestal gecontroleerd op wapens en zo.
Een shell is ook geen wapen.![]()
In verkeerde handen is het een wapen, anders raken er niet zoveel gewond.
Echt bizar hoe dom sommige mensen kunnen zijn! Zie zo ook een paar jaar terug tijdens Feyenoord-Ado, waarbij 1 of andere domme Hagenees een lawinepijl zonder stok in de gracht gooide. Die kwam natuurlijk precies weer het uitvak in gevlogen. Dit soort domme sukkels kan je niet zwaar genoeg straffen. Door dit soort stupide en gewoon KEI- domme mensen, krijgen mensen een afkeer aan vuurwerk.
BAH!
Hoe je iets toepast maakt het een wapen. Iets is geen wapen. Ik denk niet dat hij niet het als wapen wilde toepassen.
Alles kan een wapen zijn. Het is maar hoe je het toepast. Deze gast wist vast niet hoe je dit vuurwerk moest toepassen. Dit valt natuurlijk niet goed te praten en zal zijn straf wel krijgen. Die omstanders zijn voor de rest van hun leven getekend.
Ik vind het niet krom. Die mensen die lichamelijk letsel over hebben gehouden, die hebben langer dan 4 jaar iets gekregen waar ze niks aan konden doen. Door zo'n idioot slechthorend worden dat mag van mij best met 4 jaar gestraft worden!
Maar als ik jouw dus in elkaar schop zoals die Kopschoppers. Die komen gewoon vrij of mogen 180 uur schoffelen en deze jongen moet 4 jaar de cel in. Dat is vreemd