Vier aanhoudingen en 700 Cobra’s in de kast bij oma.

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
Vier aanhoudingen en 700 Cobra’s in de kast bij oma.

PAPENDRECHT - Vier aanhoudingen en 700 Cobra’s in de kast bij oma van verdachte inbeslaggenomen in vuurwerkonderzoek!

De politie in Papendrecht hield na een groot vuurwerkonderzoek op 15 november vier jongens aan voor handel in illegaal vuurwerk. Bij huiszoekingen werd een partij van maar liefst 700 Cobra’s gevonden. Het was het resultaat van een wekenlang onderzoek door de afdeling Veel Voorkomende Criminaliteit (VVC) van ons basisteam Drechtsteden-Buiten.

Eind september kochten twee jongens een partij illegaal vuurwerk in met de intentie deze door te verkopen. Enkele dagen na hun inkoop hadden ze een afspraak voor een verkoop. Deze verkoop verliep echter niet als gepland. Onder bedreiging van een taser en vuurwapen moesten zij de twee dozen met vuurwerk afstaan.

De jongens deden aangifte van deze ‘ripdeal’ waarop de politie in Papendrecht een onderzoek startte. Dit bracht de politie op het spoor van een handel in illegaal vuurwerk in Papendrecht en omstreken. Vier personen werden afgelopen donderdag aangehouden. Bij de huiszoekingen werd een partij van 700 Cobra’s in beslaggenomen. De Cobra is een zeer zwaar stuk illegaal vuurwerk. Verbazingwekkend was het dan ook toen agenten het zware vuurwerk aantroffen in een kast bij een oma van één van de verdachte in huis.

Bron: Politie Drechtsteden Buiten

https://www.papendrecht.net/politie...ngen-en-700-cobraeurs-in-de-kast-bij-oma.html

Blinde oma was dierenliefhebber en wilde de Cobra’s voor haar kleinzoon wel bewaren in die lekkere warme kast:p

Wat denk je er mee op te schieten om aangifte te doen over deze rip deal? Je wordt zelf toch ook gewoon opgepakt. Lekker slim om dat te doen. :bonk:

Volgens mij kom je op ruim 33 kilo uit, er van uitgaande dat een c6 48 gram bevat ?

In dat geval moeten die gasten even deze film bekijken. Dan weet je direct wat 1.1G/1.3G kan doen en dit is 35 kilo

Film is puur demonstratief.

Laatst bewerkt:
In dat geval moeten deze gasten even deze film bekijken. Dan weet je direct wat 1.1G kan doen en dit is 35 kilo

"Nee joh, de politie is gek man met hun BOMMEN, het zijn geen bommen, die hangen onder een vliegtuig. Ze moeten zich niet zo aanstellen, wat is nou een beetje vuurwerk? Gebeurt helemaal niks mee hoor, kan je gewoon in huis bewaren" lees ik altijd van de "kenners" onder de Youtube filmpjes van aso stokers.

10 Cobra's of Shells in je slaapkamertje in een doosje die in 1 keer klappen overleef je niet, stelletje niet al te helder denkende individuen!

"Nee joh, de politie is gek man met hun BOMMEN, het zijn geen bommen, die hangen onder een vliegtuig. Ze moeten zich niet zo aanstellen, wat is nou een beetje vuurwerk? Gebeurt helemaal niks mee hoor, kan je gewoon in huis bewaren" lees ik altijd van de "kenners" onder de Youtube filmpjes van aso stokers.

10 Cobra's of Shells in je slaapkamertje in een doosje die in 1 keer klappen overleef je niet, stelletje niet al te helder denkende individuen!

Goed gezegd, ik vind die The Oftlere een schande voor de hele pyrotechnische wereld! Hij moet zich schamen. Groot kind met ze rotbommen.

In dat geval moeten die gasten even deze film bekijken. Dan weet je direct wat 1.1G/1.3G kan doen en dit is 35 kilo

Geliked!
Je moet gewoon onder ogen zien wat massa-explosief is. Nederland is dicht bevolkt, weg met dat spul uit huizen. Ga lekker een dagje naar Polen als je een paar Shells wil schieten :)

Goed gezegd, ik vind die The Oftlere een schande voor de hele pyrotechnische wereld! Hij moet zich schamen. Groot kind met ze rotbommen.

Dankzij hem weten we wel wat de effecten van massa explosief zijn in realiteit. Daarnaast doet hij dit op een groot afgelegen veld. Hij brengt hiermee geen mensen in gevaar.

Dankzij hem weten we wel wat de effecten van massa explosief zijn in realiteit. Daarnaast doet hij dit op een groot afgelegen veld. Hij brengt hiermee geen mensen in gevaar.

Behalve het indirect jeugd er toe zetten op flash te gaan maken, je ziet ook steeda meer aan elkaar geplakte cobra 8 en weet ik het wat.
Vind het triest..ben een freak in hart en nieren maar op die manier ermee omgaan is het meer een roekeloze obsessie en hoort al helemaal niet op youtube gezet te worden. Massa explosief is massa explosief, hoef je niet te testen. Dat weet je.

Back
Bovenaan