Videotopic 'Stoken in het hoge noorden!!'

Wat onbekendere bakken in de 18:00 show aan het eind zijn in ieder geval de Forty four met Multicolour boeketten en brocades. De titanium salutes met crackling komen van de Sixty Four, aanraders! :)

Edit: o ja de fluitbakken op 2:10 komen van Haokan

Wat een heerlijke bak was dit! :D

Mooie 500 grammert! :D

Laatst bewerkt:
Jammer dat die sixty fours niet meer geproduceerd worden wat ik heb begrepen van 123 vuurwerk uit Lopik. Heb ze 1 X gehad en per 2 geschoten. Fijne blokkies!

Vanavond een hele rappe cake! :D Deze had Nikos onder andere gewonnen met de prijsvraag hier op het forum van Vuurwerkland Outlet in Groningen.

Nog iets minder dan 100 dagen tot we weer mogen stoken! :D

Vanavond dus een filmpje van één van de eerste showtjes van de avond. Iedereen heeft wat cakes etc. ingelegd en dit was het resultaat :)

Laatst bewerkt:
Poeh nog 99 dagen en dan mogen wij eindelijk weer tenminste als er nog geld overblijft na het betalen van mijn Über dikke gasrekening

Het is inmiddels oktober! :D

De salute cake 1, ik denk dat we wel kunnen zeggen de beste knalcake die Nederland gekend heeft! Helaas had de laatste batch af en toe een slechtere knal er tussen.

Vandaag twee waaier cakes! :)

Deze cake hadden Nikos en Rasco afgelopen jaar meegenomen met oud en nieuw! Wat een rambak! :D

De Forbidden Kingdown van Rubro, wat een boeketten heeft deze cake zeg!!

ook de full suspension

kroonjuweel

loving war daylight cake, meegebracht door crackling thunder

Back
Bovenaan