Videotopic 'Stoken in het hoge Noorden 2016-2017'

Dit blijven toch wel de allermooiste beelden hoor, blijft eeuwig zonde dat het niet meer mag.
Het had zo veel sfeer.

De nieuwe countdown movie voor dit jaar ! :)

Hierin een klein aantal filmbeelden zodat jullie alvast een beetje een idee gaan krijgen wat er aan gaat komen! :)

[HD geeft het beste beeld]

Event Zero Tolerance - Rubro vuurwerk

[HD geeft het beste beeld]

Wat een bakbeest is dit zeg! Heerlijke burst, grote spreiding, mooie blauwe kleur en de waaier in het midden maakt het helemaal af! :D Super genoten van deze box afgelopen oud en nieuw

Vandaag twee filmpjes :)

Hawaii - Platon
[HD geeft het beste beeld!]

Een hele dikke pyroblock cake zoals ze in Valencia worden genoemd. Volgens mij 1 kilo kruit! Grote effecten en mooie kleuren!

Stars over Barcelona - Wolff

Een geweldige cakebox van Wolff! Helaas weigerde het reservelont van cake 1 waardoor we het reservelont van cake 2 hebben moeten aansteken.

Prachtige films weer, bedankt! De Countdownmovie brengt de sfeer er weer lekker in. Welke cakes worden er geschoten in de finale, want dat ramt er op los! De Wings of Darkness staat ook goed op film. Rustig tempo, maar zo kan je wel optimaal genieten van de prachtige kleuren.

Prachtige films weer, bedankt! De Countdownmovie brengt de sfeer er weer lekker in. Welke cakes worden er geschoten in de finale, want dat ramt er op los! De Wings of Darkness staat ook goed op film. Rustig tempo, maar zo kan je wel optimaal genieten van de prachtige kleuren.

In de finale zaten de Secret Wave, Air Damage, Salute cake 2 en de Secret Salute Finale :)

Mooie doos....staat dit jaar ook op de lijst. Mooi dat je op de achtergrond iemand hoort bellen om zijn nieuwjaarswensen te delen, is me ook eens overkomen in een film...belde net mijn dochter..hahaha.

2x Blue Camuro - Lesli vuurwerk

Wat een heerlijke bak is dit zeg! :D

Laatst bewerkt:
Event Triple Treasure - Rubro vuurwerk

Deze cakebox verveelt na een aantal keer gezien te hebben niet! Ben echt gek op de waaier! :D

Laatst bewerkt:
Nog twee weken dan is het alweer 1 september, voor velen de start van 'het seizoen'!

Uiteraard gaan we dit jaar ook weer aftellen met onze filmpjes! 1 september zullen we onze nieuwe trailer posten :)

Voor nu even een re-post van de trailer van vorige jaar De titel van vorige jaar was 'Gekker kan niet' Nou het kon gekker! :D Maar dat zullen jullie richting december gaan zien!

Heerlijke trailer, 2 van mijn grote liefdes gecombineerd. Een genot om naar te kijken, kan niet wachten tot ik alles binnen heb en ook mag stoken.

In plaats van een video vandaag twee sfeerfoto's :)

282mbsm.jpg

whgoef.jpg

Back
Bovenaan