[VIDEOS] Hardix demoavond

Lev-he

VWC lid
Afgelopen maandag zijn Mantronix, Moontan, Kruitsnuiver, Mattenfreak en ik bij de demoavond van Hardix geweest.
Na een slopend begin met grote vertraging van de NS waar Mattenfreak en Moontan onder moesten leiden, begon het snuiven.
We waren gelukkig net op tijd voor het vuurwerk.
De producten waren naar mijn gevoel echt verbeterd, ookal had Hardix er weinig aan veranderd.
De burstknal bij elke pot was echt zeer hard, om maar over de knalblokken te zwijgen.
Ik zou zeggen, geniet van de filmpjes.

Brilliant Collection:

1. Purple tail
2. Croswall
3. Brilliant Salute
4. Rainbow
5. Widow
6. Brilliant 3
7. Brilliant 5
8. Imperial
9. Wave
10. Qlimax
11. Phantom
12. Outblast

First Class Collection:

13. Blister
14. First Class Cakes
15. Too Wonderfull
16. Tracer
17. Eastar

Black Smith Collection:

18. Latest Trick
19. Brave Risket
20. Blazing Comets
21. Al Paradise
22. Ying-Yang
23. Full Blast
24. Collapsible

Titanium Collection:

25. Freedom

26. Overblast
27. Titanium Thunder
28. Thunderdome
29. Matrix
30. Illusion
31. 7 Steps
32. Dessert Eagle

En als laatste:

33. Aftershock Thunder

Voor product foto's kan je een kijkje nemen in mijn album, die kan je *HIER* vinden.

Grtz Lev-he

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de films en het goede montagewerk Lev-He.
Hardix heeft mij maandagavond met de demo aangenaam verrast.
De presentatie van de demo was goed en belangrijker: de producten zelf zijn stuk voor stuk goed tot uitmuntend te noemen.
Ik heb niet een pot gezien welke minder van kwaliteit is.
Onbegrijpelijk dat de collecties van Hardix nog niet op grote schaal te krijgen zijn.
In mijn ogen moet daar snel wat aan veranderen, zodat iedereen de merken in zijn woonplaats kan verkrijgen.
Hardix scoort vooral goed met de goedkope potten van 8 tot 12 euro met maximum kruitinhoud en goede effecten.
De 200 grammers zijn allemaal top.
Van de 500 grammers maakten Phantom,Dessert Eagle,Outblast en Full Blast diepe indruk op mij.
Bravo Hardix. :p:p:p

Ik heb nu bijna alle filmpjes gezien en ik ben zeer verrast!
De 500-grammers zijn ook echt prachtig, maar voor mij springen de Collapsible en de Outblast er toch echt uit! Echt geweldige effecten en een zeer goed tempo!

Ook de 200-grammers zijn prachtig, de Yang is er zelfs op vooruit gegaan!
De Aftershock Thunder is echt een waar geweld zeg! Lekkere knal en een goed tempo.

De bursts zijn van alle producten echt goed! 3 hoeratjes voor Hardix!

De prijzen zijn echter wel wat omhoog gegaan, maar nog steeds betaalbaar.
Echt goed kwaliteitsvuurwerk.

:bye:

Bedankt voor de filmpjes!

Haha die foto's met dat geklungel met de atoombommen zijn leuk:p

Even een vraagje aan de crew:

Waren die brocade crowns van die 7 steps echt groot of niet?

Weet wel dat er 3 worden afgestoken, maar ik vind het er erg mooi uitzien.

Verderest bedankt voor het filmen en fotograferen van de Hardix producten.

Even een vraagje aan de crew:

Waren die brocade crowns van die 7 steps echt groot of niet?
Weet wel dat er 3 worden afgestoken, maar ik vind het er erg mooi uitzien.

De effecten van de 7 Steps waren zeker groot te noemen, erg goede gouden effecten die redelijk lang blijven hangen.
Top cake:)

Wat een BRILLIANTe weergave van deze FIRST CLASS vuurwerkdemo, waar de TITANIUM vonken, veroorzaakt door de BLACK SMITH, vanaf spatten.
Je zou er bijna lyrisch van worden:). Echt een geweldige revanche van Hardix, na het drama van vorig jaar (waar van alles mis ging). Voor mij zijn Phantom, Outblast, Tracer, 7 steps en Aftershock Thunder absolute must haves.

Laatst bewerkt:
Wat een BRILLIANTe weergave van deze FIRST CLASS vuurwerkdemo, waar de TITANische vonken, veroorzaakt door de BLACK SMITH, vanaf spatten.
Je zou er bijna lyrisch van worden:). Echt een gewldige revanche van Hardix, na het drama van vorig jaar (waar van alles mis ging). Voor mij zijn Phantom, Outblast, Tracer, 7 steps en Aftershock Thunder absolute must haves.

Mooi gezegd :D Hardix heeft weer iets moois neergezet dit jaar!
Ook het montagewerk is zoals gewoonlijk weer netjes

Prachtige producten weer van hardix, en mooie kwaliteits-fimpjes! Complimenten jongens! :)

Die Widow ziet er ook mooi uit op t filmpje:bye:

Deze foto na afloop van de demoavond, gemaakt in de kantine, wil ik jullie niet onthouden:
Mattenfreak aan het dollen.

hardix_bezoek_028-border.jpg

Back
Bovenaan