Videos consument & veiligheid over de gevaren Illegaal vuurwerk

RedBaron

Pyroworld
Consument en veiligheid heeft ook dit jaar weer een aantal humoristische filmpjes uitgebracht met een serieuse boodschap over de gevaren van Illegaal vuurwerk:

Filmpje 1

Filmpje 2 Kijk eens goed in welke winkel deze terrorist binnen stapt :D

Filmpje 3 Ook in deze video stapt de terrorist bij een bekende winkel binnen.

filmpje 4

ik moet zeggen dat ze erg op me lachspieren werken :D

Die 2de & die 3de zijn echt zwaar goed...:D

Ik vind ze niet negatief trouwens tegen belgie's vuurwerk...:rolleyes:

Thanks Red Baron:D

Laatst bewerkt:
Ik had het al op you tube vermeld bij 1 van die filmpjes dat ze zijn opgepakt, ik dacht dat ze bij het vn gebouw pech kregen maar dat was dus het gebouw van de navo.

De filmpjes zijn trouwens weer leuk bedacht:D

Perfecte actie hoor van de stichting maar ze hadden ene beetje meer speurwerk moeten doen over de boodschap die ze brengen.

Shietlont zie je tegenwoordig alleen bij shells en die mogen niet verkocht worden in belgie! En hetzelfde met de boodschap illegaal vuurwerk kan op 50 meter nog gehoorbeschadiging brengen. Ze mogen mij vertellen waar je dat in belgie kan kopen!!!!

Leuke reclame allemaal maar wederom weer een valse beschuldiging richting belgisch vuurwerk!

Deze films zijn echt geniaal gemaakt haha, super om te zien hoe die ''nep terroristen'' aan het klungelen zijn:p.

Hier was trouwens al een topic over aangemaakt door Redbaron, die is HIER te vinden:wink:.

Edit: Topic is al inelkaar gevoegd zie ik:wink:.

Laatst bewerkt:
heel grappig filmpje maar ik vind de boodschap minder, harry loots die zijn eigen handel benadeelt met dit filmpje :sad:

Perfecte actie hoor van de stichting maar ze hadden ene beetje meer speurwerk moeten doen over de boodschap die ze brengen.

Shietlont zie je tegenwoordig alleen bij shells en die mogen niet verkocht worden in belgie! En hetzelfde met de boodschap illegaal vuurwerk kan op 50 meter nog gehoorbeschadiging brengen. Ze mogen mij vertellen waar je dat in belgie kan kopen!!!!

Leuke reclame allemaal maar wederom weer een valse beschuldiging richting belgisch vuurwerk!

Niet van het een of het ander hoor. Maar ook al zijn shells verboden , als je weet waar je ze moet halen vind je ze nog wel hoor. Net als die man uit Hendrik-Ido-Ambacht paar jaar geleden. Die is der niet meer. En juist door dit soort filmpjes had dat ongelijk verkomen kunnen zijn. Want er zijn in de handel (illegaal) nog steeds stukken vuurwerk met schietlont, en niet iedereen die dat koopt weet wat dat is. Dat van 50 meter hoog lijkt me inderdaad ook een beetje ***koek.

En toch is dat géén flauwe kul. Zoals sommige van jullie misschien wel weten bouw ik zelf ook mee aan shows in Belgie via DBK. En ik heb het al eens voorgehad dat er het een en ander laag (lees: net boven de buis!) ontplofte. nou sorry hoor maar die dreun resulteerde in een flinke piep in mijn oren. en ikstond op ongeveer 40-50 meter afstand!

Ik vind het wel grappige filmpjes, maar of het belgisch vuurwerk nou zo slecht in het nieuws moet is toch een beetje onzin. Als je er gewoon normaal mee omgaat en weet hoe het werkt dan hoeft dit soort reclame ook niet.

Back
Bovenaan