Videobewerkingsprogramma mobiel

MasterBsc

VWC lid
Ik ben op zoek naar een gebruiksvriendelijke videobewerkingsprogramma voor m'n mobiel ( Android ) die filmpjes kan bewerkingen en samenvoegen in de behouden resolutie van 4K.

Dus volgende eisen:

- Geen watermerk
- Moet kwaliteit kunnen behouden in 4K
- Gebruiksvriendelijk
- Gratis is geen vereiste, zo lang het maar goed werkt :)
- Het moet de basisfuncties bevatten van knippen en samenvoegen ( voor een compilatie )
- Voor de smartphone uiteraard

Ik ben benieuwd wie waar ervaring mee heeft! En ik ben eigenlijk specifiek opzoek naar een Android app, maar laten we het algemeen houden en deel ook maar je ervaringen met Iphone apps.

Ook erg benieuwd naar de programma's die genoemd worden. Tnx voor de topic ik hou hem in de gaten

Ik gebruik PowerDirector, werkt goed en alles gewoon in 4k. Kost 5 euro maandelijks, of 10 euro per kwartaal of 35 euro per jaar. Zit ook een free trial op, dus kan altijd even proberen.

Voldoet aan al je eisen :wink:

Welke ik kan aanraden is:
Adobe Clip, alleen te downloaden via de Android app sites, in de stores is alleen de nieuwste versie te downloaden maar daar moet je maandelijks voor betalen.
En FilmoraGo, dit is een hele uitgebreide app met vele functies die goed genoeg zijn om een leuk filmpje te editen.

Ik zal even de etter gaan uithangen, want hiervoor moet je de video's wel naar PC overzetten.
Maar voor PC gebruik ik het programma Shotcut.
Deze kan 4k handelen, en voldoet naar mijn mening aan de eisen die je stelt.
Het werkt redelijk makkelijk allemaal, en je kan er leuke effecten mee toevoegen.

Ik kijk uit naar je compilatie's!

Zelf gebruik ik ook capcut, prima voor simpele bewerkingen en ook nog eens gratis. Heb zelf ook goede ervaringen met kinemaster, deze kost alleen wel geld.

Back
Bovenaan