Videobewerking

Ik ben al lang opzoek naar een goede, simpel & GRATIS video bewerking.
Ook handig zou zijn als je mensen onherkenbaar kon maken.
Wie weet iets voor mij?
Of weet iemand hoe je adobe of sony vegas moet cracken ?

MarkHE dat heet ook wel PIP (Picture in Picture). Wellicht als je daarop zoekt in google en in combinatie met jouw software, dat je dan verder komt.

Is power director een goed bewerkingsprogramma?
Deed het nu heel de tijd met moviemaker van windows, maar is voor HD niet echt fijn.

Hey alle, ik heb met een 3rd party app genaamd filmic pro gefilmed met mijn telefoon... nu is er een probleem. de video is 2x korter dan ik gefilmed heb. maar alles staater wel op. Als ik de speed aanpas in da vinci resolve. is de snelheid goed. maar krijg ik niet de hele film in 1 video van de goede tijd. kan dit wel? :P

weet iemand een goeie videobewerker voor een wat tragere laptop,volgens mij kan je met windows moviemaker geen 4 k resolutie halen?alvast bedankt

Hallo allen,
Voor het eerst heb ik deze jaarwisseling al mijn vuurwerk gefilmd en zou er graag een compilatie van willen maken. Voor de mensen die vaker zoiets gedaan hebben:
Gebruiken jullie altijd de originele beelden, of plaatsen jullie ook een (lichte) kleurencorrectie op de beelden om de kleuren helderder te maken?
Alvast bedankt!

Hallo allen,
Voor het eerst heb ik deze jaarwisseling al mijn vuurwerk gefilmd en zou er graag een compilatie van willen maken. Voor de mensen die vaker zoiets gedaan hebben:
Gebruiken jullie altijd de originele beelden, of plaatsen jullie ook een (lichte) kleurencorrectie op de beelden om de kleuren helderder te maken?
Alvast bedankt!
Gebruik wel kleurcorrectie dit jaar, maar meer voor de zwarttinten en de flitsen.
Heb gefilmd met een insta 360 x4 en een maat van me heeft wat beelden met ze Samsung S25 Ultra gemaakt. Die kleine lenzen waren echt niet optimaal voor mijn stooklocatie.

Hallo allen,
Alvast bedankt!
De 1ste vraag die in mij op komt: waarmee heb je gefilmd ?
Telefoons (voor mij not done om filmpjes mee te maken) werken iets anders dan videocamera's.
Originele beelden gebruiken,lijkt me in het algemeen niet handig.
Afhankelijk van de software die je gebruikt heb je de optie om de filmpjes die je gaat gebruiken in je compilatie,te laten kopiëren naar een map die ofwel de software opgeeft,ofwel die je zelf kiest.
Dat is altijd veiliger,gebeurt er iets met het maken van je compilatie,dan verne*k je tenminste je originele beelden niet,en ben je het dus ook niet permanent kwijt.

De 1ste vraag die in mij op komt: waarmee heb je gefilmd ?
Telefoons (voor mij not done om filmpjes mee te maken) werken iets anders dan videocamera's.
Originele beelden gebruiken,lijkt me in het algemeen niet handig.
Afhankelijk van de software die je gebruikt heb je de optie om de filmpjes die je gaat gebruiken in je compilatie,te laten kopiëren naar een map die ofwel de software opgeeft,ofwel die je zelf kiest.
Dat is altijd veiliger,gebeurt er iets met het maken van je compilatie,dan verne*k je tenminste je originele beelden niet,en ben je het dus ook niet permanent kwijt.

Ik heb gefilmd met een GoPro HERO 13.
Voor bewerking kan ik Adobe After Effects gebruiken

Back
Bovenaan