Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.

Gebruik wel kleurcorrectie dit jaar, maar meer voor de zwarttinten en de flitsen.Hallo allen,
Voor het eerst heb ik deze jaarwisseling al mijn vuurwerk gefilmd en zou er graag een compilatie van willen maken. Voor de mensen die vaker zoiets gedaan hebben:
Gebruiken jullie altijd de originele beelden, of plaatsen jullie ook een (lichte) kleurencorrectie op de beelden om de kleuren helderder te maken?
Alvast bedankt!
De 1ste vraag die in mij op komt: waarmee heb je gefilmd ?Hallo allen,
Voor het eerst heb ik deze jaarwisseling al mijn vuurwerk gefilmd en zou er graag een compilatie van willen maken. Voor de mensen die vaker zoiets gedaan hebben:
Gebruiken jullie altijd de originele beelden, of plaatsen jullie ook een (lichte) kleurencorrectie op de beelden om de kleuren helderder te maken?
Alvast bedankt!
De 1ste vraag die in mij op komt: waarmee heb je gefilmd ?
Telefoons (voor mij not done om filmpjes mee te maken) werken iets anders dan videocamera's.
Originele beelden gebruiken,lijkt me in het algemeen niet handig.
Afhankelijk van de software die je gebruikt heb je de optie om de filmpjes die je gaat gebruiken in je compilatie,te laten kopiëren naar een map die ofwel de software opgeeft,ofwel die je zelf kiest.
Dat is altijd veiliger,gebeurt er iets met het maken van je compilatie,dan verne*k je tenminste je originele beelden niet,en ben je het dus ook niet permanent kwijt.
Waarvoor gebruik je after effects? Is première pro geen betere optie?Ik heb gefilmd met een GoPro HERO 13.
Voor bewerking kan ik Adobe After Effects gebruiken
Waarvoor gebruik je after effects? Is première pro geen betere optie?