Video topic Bjarne0406

Bjarne0406

VWC lid
Heey allemaal!

Allereerst aan iedereen de beste wensen voor 2020! Hopelijk heeft iedereen genoten en een mooie en veilige jaarwisseling gehad!
Het weer was erg wisselend door heel het land, maar ik hoop dat de meesten toch hebben kunnen genieten van hun vuurwerk!

Ik ben al een aantal jaar lid van het forum en ben langzaam steeds meer en meer fan geworden van vuurwerk. De eerste jaren was het nog kleinschalig en begon het pas te kriebelen in december. Daarna werd de collectie steeds wat groter, ging ik VWC meer volgen, ging ik alle producten langs en begon het al eind augustus te kriebelen.
Toch vond ik het nooit nodig om te filmen, maar sinds vorig jaar vond ik dat erg zonde. Alleen kunnen genieten op het moment zelf en niet van de filmpjes achteraf. Daarom heb ik besloten dit jaar vrijwel alles te filmen!
Ik heb niet zo'n grote collectie als de meesten hier, maar dat mag het plezier ervan niet drukken! De collectie was ongeveer ter waarde van 900 euro en ik heb er zeker van genoten!
In dit topic zal ik de aankomende week al mijn video's plaatsen, aangezien ik dit in de zomer niet erg passend vind en niet kan wachten tot aankomend vuurwerkseizoen! :bonk:

Hierbij de link naar mijn (nieuw aangemaakte) YouTube kanaal:
https://www.google.com/url?sa=t&sou...gwAHoECAEQAQ&usg=AOvVaw3ng5ba6GrWMR4WfffWrKKV

Zou het heel erg waarderen als jullie willen abonneren (als jullie het leuk vinden uiteraard ;))

Nieuwe uploads komen er snel aan aankomende week!

Als eerste een klein cakeje uit een vrij onbekende lijn: Havana. Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en verwachtte er ook niks van, maar hij verbaasde mij behoorlijk! Staarten kwamen echt tot aan de grond, topper voor een 10tje!

En gelijk de tweede video van de White Red Rebel! Meeste vonden hem wat tegenvallen, maar vond het toch een lekkere rammer! Heerlijk al die salvo's!

Had een pak van de 1.0" Single shots van Zena gehaald. Vond het erg leuke dingen! Hier filmpje van C! De rest volgt nog!

En hier B! Vond dit de 1 na minste. Mis toch iets van een rail of mine waardoor hij wat saaier is:

Laatst bewerkt:
Zie dat ik ze verkeerd om heb gepost. Dit is het filmpje van A en de bovenstaande is van B (tekst ondertussen aangepast). Vond dit 1 van de betere met die Blinkers erin verwerkt!

Ook dit is weer een mooi topic hoor. Mooie collectie heb je gehad en de eerste films zien er alweer top uit.

Mooie uploads Bjarne,nu alleen nog op breedtefilmen overschakelen in plaats van lengte.
Trouwens, offtopic,volgens mij tennis jij wel op redelijk niveau zo te zien :wink:

Leuke beelden Bjarne. Laat de rest maar komen!

Die cake uit de Havana lijn ziet er inderdaad top uit. Dat ga ik eens in de gaten houden.

Bedankt voor het delen.

Heey allemaal!

Het plan was om alle video's aan het begin van het jaar te uploaden, maar dat is hem toch niet helemaal geworden. Heel druk gehad en daardoor geen tijd (en de zin ontbrak toch ook een beetje) om te uploaden.
Nu is het vuurwerkseizoen alweer in volle gang en heb ik er weer super veel zin in! Ben alweer helemaal in de sfeer, dus terugkijken en uploaden van filmpjes bevordert dat alleen maar!
Edit: zullen mogelijk wat her-uploads tussen zitten, maar sowieso ook een hoop nieuwe video's!

Thanks overigens allemaal voor de positieve reacties!

@pkd19: jaa, daar ga ik dit jaar zeker op proberen te letten! Was eigenlijk het eerste jaar dat ik zoveel mogelijk heb vast proberen te leggen, dus alle tips zijn zeker welkom! :wink: En klopt, heb zeker een aantal jaar geleden best hoog getennist, momenteel wel wat minder ivm studie, maar sta nog steeds 3/4x per week op de baan!

Nou, weer even on topic. Filmpje van een topper die er dit jaar helaas niet meer bij is, de Ball Python (B). Wat was die lekker zeg, pfff! Ook wel aan de reactie te horen!:p

Als eerste een klein cakeje uit een vrij onbekende lijn: Havana. Had er eerlijk gezegd nog nooit van gehoord en verwachtte er ook niks van, maar hij verbaasde mij behoorlijk! Staarten kwamen echt tot aan de grond, topper voor een 10tje!

Waar heb je deze gekocht. Ik ben hem nog tegen gekomen

Gelijk nog maar een filmpje erachteraan, maar nu van de D versie! Deze was echt belachelijk goed. Effecten tot aan de grond, bizar!:handsup:

Hierbij een filmpje van een cake die ik zelf niet zo snel zou aanschaffen voor de prijs, maar ik ergens gratis bij heb gekregen, de Metal Hammer van Vuurwerkmania! Vond hem erg grote effecten hebben voor het aantal gram! Had wel wat weg van de Monster Ride!
Hierbij de beelden:

Laatst bewerkt:
Leuke beelden Bjarn! Flinke collectie ook. Jij ook best nog veel mist gehad zo te zien. Ik benieuwd naar de rest de beelden.

Leuke beelden Bjarn! Flinke collectie ook. Jij ook best nog veel mist gehad zo te zien. Ik benieuwd naar de rest de beelden.

Jaa klopt! Best flinke mist gehad, maar alles was goed zichtbaar! Op video vallen de goud effecten wel wat weg daardoor, maar in het echt eigenlijk geen last van gehad gelukkig!

Hierbij 2 filmpjes van de White Red Rebel, gefilmd vanuit een iets andere hoek! Heerlijke cake, echt een topper!

Fijne films weer Bjarne, bedankt. Als ik de films van de white red rebel zie krijg ik wel weer spijt dat ik hem er niet bij heb genomen.

Back
Bovenaan