Pyro-rola
VWC lid
Hierbij het video-montage, PC en software topic, laat zien wat jij in huis hebt en stel eventueel hier je vragen rondom video-montage, PC's en software.
Vanmiddag was het bij mij uitpakfeest, had een PC samengesteld via Internet en vanmiddag arriveerde alles. Hieronder even wat specificatie's en wat foto's, thanks to Jack (RedBaron) voor het samenstellen van mijn PC, hij heeft mij o.a. advies gegeven over wat wel en wat niet.
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 285, 1024 MB, 512 Bit, PCIe x16 v2.0
Processor: Intel® Core™ i7 920 4x 2666 MHz, 4x 256 kB, 4800 MT/s, Bloomfield
Monitor(en): 2x Iiyama E2208HDS-B2 22'' Full-HD Dualscreen.
Voeding: Antec TruePower New Series TP-650
Behuizing: Cooler Master HAF 922
DVD-Brander en lezer: Samsung SH-S223L met Lightscribe
Moederbord: Asus P6T Deluxe V2 X58
Harde schijf: Seagate ST3500321CS 500GB (heb daarnaast 1TB extern)
Werkgeheugen: Corsair 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
Dit zijn niet alle specificatie's maar wel een van de belangrijkste. Word uiteraard veel gebruikt voor internet maar ook regelmatig om video's te monteren wat een van mijn hobby's is.
Uitpakken!
Totale setup
Ik ben van plan via deze PC met Adobe Premiere Pro te werken, moet nog leren hoe dat programma werkt maar dat komt wel goed.
Ik ben benieuwd wat jullie in huis hebben! Heb overigens toestemming van Mike om dit topic hier te openen
.

Vanmiddag was het bij mij uitpakfeest, had een PC samengesteld via Internet en vanmiddag arriveerde alles. Hieronder even wat specificatie's en wat foto's, thanks to Jack (RedBaron) voor het samenstellen van mijn PC, hij heeft mij o.a. advies gegeven over wat wel en wat niet.
Grafische kaart: NVIDIA GeForce GTX 285, 1024 MB, 512 Bit, PCIe x16 v2.0
Processor: Intel® Core™ i7 920 4x 2666 MHz, 4x 256 kB, 4800 MT/s, Bloomfield
Monitor(en): 2x Iiyama E2208HDS-B2 22'' Full-HD Dualscreen.
Voeding: Antec TruePower New Series TP-650
Behuizing: Cooler Master HAF 922
DVD-Brander en lezer: Samsung SH-S223L met Lightscribe
Moederbord: Asus P6T Deluxe V2 X58
Harde schijf: Seagate ST3500321CS 500GB (heb daarnaast 1TB extern)
Werkgeheugen: Corsair 6 GB DDR3-1333 Tri-Kit
Dit zijn niet alle specificatie's maar wel een van de belangrijkste. Word uiteraard veel gebruikt voor internet maar ook regelmatig om video's te monteren wat een van mijn hobby's is.

Uitpakken!

Totale setup
Ik ben van plan via deze PC met Adobe Premiere Pro te werken, moet nog leren hoe dat programma werkt maar dat komt wel goed.
Ik ben benieuwd wat jullie in huis hebben! Heb overigens toestemming van Mike om dit topic hier te openen

Laatst bewerkt: