[VIDEO & FOTOS] St. Niklaas - Sterfeesten - 4-8-2007

RedBaron

Pyroworld
CBF_mini.gif

Zoals ieder jaar vind er in de eerste zaterdag van augustus op Recreatiepark de Ster de Sterfeesten plaats. Dit jaar dus op 4 augustus.

De sterfeesten zijn inmiddels een traditie en publiekstrekker van bovenregionale omvang. dat mag ook wel gezien de grote hoeveelheifd artiesten die er elkaar optreden, de kermis die er is, het opstijgen van een groot aantal Luchtballonnen, water skishows, en natuurlijk het grote afsluitende vuurwerk op muziek aan het meer van het park.

CBF_ster_feesten_05-08-06-127large.JPG
CBF_ster_feesten_05-08-06-074.JPG

de finale van 2006
Het vuurwerk is een absolute aanrader. ieder jaar verzorgd CBF Pyrotechnics uit Geraardsbergen het grote afluitende vuurwerk op muziek. Het is een vuurwerk dat voor belgische begrippen nogal groot is. Het vuurwerk is altijd doorspekt met prachtige bommen van chinees, italiaanse Studata tot aan een finale met daarin kalibers tot 250 milimeter. Het is ieder jaar dus weer een waar spektakel.

Het is een echte aanrader! Het vuurwerk zal van start gaan stipt om 22:30 de toegang tot het park bedraagt 5euro, voor kinderen tot 13jr 2euro.

Mocht je niet kunnen, Pyroworld zal net als de voorgaande 3 jaar weer uitgebreid verslag doen van dit spektakel

de oudere beelden van 2005 & 2006 kun je natuurlijk nog terug kijken:

2005:

fotos *KLIK* video *KLIK*

2006

fotos *KLIK* video *KLIK*

CBF_ster_feesten_05-08-06-000.JPG

CBF_ster_feesten_05-08-06-010.JPG

SF_2007.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Bedankt voor de tip Red Baron. Dit ziet er allemaal veelbelovend uit.
Allemaal ingredienten om er een leuk dagje uit van te maken met als hoofdgerecht de vuurwerkshow.
Mits ik met iemand mee kan rijden ben ik zeker van de partij.
Ik zal later op de avond gaan genieten van de video,s van 2005/2006.

:bye:

Ben er vorig jaar ook geweest, en dit is zeker een aanrader om naar toe te gaan. Ik ben er dit jaar ook weer bij.

Het was dit jaar ook weer een topshow vond ik, hele mooie effecten gezien. Veel exotische effecten. Ik ben niet zown fan van blokken maar er zaten een paar hele mooie bij. Ik heb ook alles op film staan maargoed redbaron zal me wel weer voor zijn. hahaha:D

Ja het was een leuke show vond ik, vooral wat ik nog nooit eerder had gezien was dat meteen het grote kaliber op het begin werd geschoten was erg leuk, ook de hogekwaliteit's candles en de waterfonteinen waren echt prachtig!
De finale was ook heel leuk vooral de peony's en de salutes tussendoor deden het erg goed, enkel die mines en knallen vond ik niks op het laatste maar om bij om heeft CBF Pyrotechnics zeker een leuke mooie show weggezet!

Ik heb ook wat foto's geschoten van de opbouw en de show zelf, helaas zijn de foto's van de show zelf niet zo heel denderend aangezien ik geen statief bij me had dat was wel jammer:sad:

DSC01461-border.jpg

DSC01467-border.jpg

DSC01468-border.jpg

DSC01469-border.jpg

DSC01470-border.jpg

DSC01471-border.jpg

DSC01475-border.jpg

DSC01477-border.jpg

DSC01478-border.jpg

DSC01480-border.jpg

DSC01481-border.jpg

DSC01483-border.jpg

DSC01485-border.jpg

DSC01486-border.jpg

DSC01489-border.jpg

DSC01490-border.jpg

DSC01492-border.jpg

DSC01522-border.jpg

DSC01553-border.jpg

DSC01590-border.jpg

DSC01598-border.jpg

DSC01604-border.jpg

Groeten,
Fireworkmaster :bye:

Bedankt voor je verslag Fireworkmaster.
Leuke bijdrage en je foto,s zijn klasse man.

Red Baron is ook bij deze show geweest en komt zo spoedig mogelijk met prachtige filmbeelden.:wink:

Laatst bewerkt:
Zoals gezegd door Moontan zou ik nog komen met onze beelden.. welnu hier zijn ze .. iets later dan geplanned maar door wat storerende beeld factoren in mijn shots moest ik wat meer editting en retoucheer werk doen voor de intro.

Affijn,

De dag zelf was leuk begonnen, alleen werd onze passagier die we extra bijhadden onverwachts wagen ziek. Dat wa siets minder , maar helukkig trok het snel weg. Nadat wij ons gemeld hadden aan de poort, en we gezegd hadden wie we waren en voor wie we kwamen mochten we direct doorlopen.

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_004.JPG

Het was onverwachts een toch wel warme dag geworden. Want bij aankomst bij het terrein gutste bij mij de zweet druppels rijkelijk. Na het begroete van christophe byl en zijn team en het maken van een zeer amusant praatje met Christophe zijn we direct begonnen met filmen en fotograferen van de setup.

De setup was kwa opbouw weer net even anders als vorigjaar. Maar kwa aantallen was het niet bepaald achteruit gegaan. Nadat we van voren de boel goed vast hadden gelegd zijn we naar achteren in het bos gelopen waar de grotere kalibers stonden tot 250mm

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_014.JPG

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_039.JPG

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_053.jpg

Ow wat een lekkere koelte daar in de schaduw van de bomen. Snel daar nog fotos maken. Ondertussen was Christophe er ook bijgekomen en hebbenw e nog uitgebreid gesproken voer het reilen en zijlen in het belgische vuurwerkwereldje.

Na een uurtje zijn we na Christophe om hem en zn team succes te wensen voor de show naar onze vaste plek gegaan om te filmen. De show zelf? Dat was er weer eentje die totaal anders was als vorigjaar.

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_082.jpg

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_102.jpg

Begon ze vorigjaar ingetogen. Dit jaar begon ze na een minuut flink met groot kaliber vuurwerk. Verder heb ik diverse mooie muziek stukken voorbij horen komen begeleid door fraai vuurwerk. een van de stukken die ik erg mooi vond was een Mix van de soundtracks van alle 3 de Pirates of the Carribean. Het slot van deze show werd gevormd door een remix van een mooi klassiek nummer.

Het was een prachtige show die ik net zoals ieder ander jaar intussen niet had willen missen! we kijken alweer uit naar volgend jaar! Ik wil Christophe Byl en zijn net als de voorgaande jaren bedanken voor de uitzonderlijke gastvrijheid die we iedere keer weer mogen constateren als we een bezoekje aan hem brengen.

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_045.jpg

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_058.jpg

CBF_STERFEESTEN_STNIKLAAS_4-8-2007_062.jpg

natuurlijk zijn er meer fotos beschikbaar van deze show en die vind je *HIER*. En ja een video is óók beschikbaar haha. Deze kun je *HIER* downloaden

Zo die show ziet er erg goed uit. Ook weer erg mooie en duidelijke foto's die er zijn gemaakt, compliment.
Het leest ook altijd zo fijn, eerste een stukje tekst en dan weer wat foto's.
Supper

Back
Bovenaan