[VIDEO & FOTOS] RIJKEVORSEL - DBK Fireworks

RedBaron

Pyroworld
Zo even niets, en zo stromen de shows binnen van DBK Firweworks. Gisteren was het dan de beurt aan de tweede show binnen 1 week van deze firma. Dit keer was de aanleiding het 100 jarig bestaan van het kerkdorpje Sint Josef, wat onderdeel uitmaakt van de gemeente Rijkevorsel.

Aanleiding dus voor een feestje! en uiteraard moest dit hele gebeuren worden opgeluisterd door een fraai vuurwerk. Een vuurwerk wat geschoten werd vannaf een groot uitgevallen voetgangers brug. Het was zoals in een ander draadje al aangegeven werd een show met de nodige kwaliteiten.

Genoeg gepraat weer. Tijd voor wat fotos! :p

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_011.jpg

De brug in kwestie

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_007.jpg

Bommetje, bommetje, bommetje.

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_012.jpg

een paar rekken met salvos

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_045.jpg

blue peony to silver

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_057.jpg

een van de 2 twee zonnen in aktie

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_044.jpg

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_065.jpg

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_085.jpg

een stuk uit de finale

Rijkevorsel_st_jozef_100_30-4-2007_084.jpg

De 3 spaanse 3inch slot salutes van Zarragozana

Het was een leuke show, met hier en daar verassende effecten. Er zijn van deze show natuurlijk nog veel meer fotos beschikbaar! Deze kun je dan ook *HIER* vinden. Zoals je inmiddels gewend bent is er ook weer een video verslag beschikbaar, deze kun je dan ook *HIER* downloaden. Veel kijk plezier!

Het was weer een geslaagde dag om samen met VWC dit projectje weer te doen :D Doen we nog eens over :p

Leuke show hoor, hoewel er stukjes bij zitten die wat minder zijn.
Zitten heel mooie stukken vuurwerk tussen, dat verbaasde me echt:wink:
:bye:

Onze film stond in principe in de namiddag ergens al online, maar er was blijkbaar wat fout gegaan en heb hem even opnieuw online moeten zetten. Die film kun je hier vinden:
http://forum.vuurwerkcrew.nl/showthread.php?t=2302

Ik vond het een prima show, leuk opgebouwd met leuke combinaties en mooi vuurwerk, echt mooi.
De mannen van PW hebben ook prachtige foto's weten te schieten, helaas is dat bij ons door omstandigheden tijdens de show niet gelukt, maar dat is dan weer voordeel dat je samenwerkt. :wink:

Al met al een topdag gehad met een mooie show, DBK en de rest, nogmaals bedankt! :)

Mooie show, zitten zeker mooie effecten bij.

Nou vraag ik me eigenlijk af, hoe komt het dat jullie zelfs op de brug hebben mogen fotograferen? Ik begrijp dat jullie enige banden hebben, maar toch ;)

In ieder geval, bedankt voor de foto's en videos {en het verhaal uiteraard}

- Scaelo

Mooie show, zitten zeker mooie effecten bij.

Nou vraag ik me eigenlijk af, hoe komt het dat jullie zelfs op de brug hebben mogen fotograferen? Ik begrijp dat jullie enige banden hebben, maar toch ;)

In ieder geval, bedankt voor de foto's en videos {en het verhaal uiteraard}

- Scaelo

We kennen de mensen van DBK goed. Dus dan is een kijkje nemen bij het vuurwerk gemakkelijk.

Mooie show is het weer geworden en weer mooi gemonteerd/gefilmd.
Leuk idee wat er achter zit is dat ook mannen van VWc en PW hun bijdrage hebben geleverd. En dat alles is afgegaan. Bravo.
Leuke locatie voor een show bij die bruggen met water.
Goede opbouw van de show. De finale hakt er weer stevig in.
Heerlijk ook die salute,s op het eind.
Tourboullions er tussen door zijn ook weer machtig om te zien. Heerlijk effect is dat toch. En zo waar een paar hummers. Machtig.
Zonnen komen mooi uit de verf. Geven extra sfeer bij het water.
Op het eind een kaleisdoscope. (als ik het goed heb)

Mooie show.

:bye:

Had de film al eerder gezien maar nog niet in de gelegenheid geweest te commenten...
Dus bij deze:
De intro is wederom erg leuk en geeft een goede impressie van hoe de opbouw eruit zag en daar maak je mij altijd blij mee :D
Op de intro zie je al een aantal bijzondere opsteelingen zoals de zonnen en de treuno's aan de brug erg gaaf!
En natuurlijk de locatie is erg leuk om een leuk vuurwerk neer te zetten!
De fotos in de intro zijn ook erg gaaf waarbij vooral die van de zon opvalt!
Een beetje een salute boeket zo...
Het tempo is imij n het begin erg laag maar op deze manier komen de mooie shells wel heel goed tot hun recht!
Ook de leuke hummers zijn weer vertegenwoordigt en met de fontienen eronder geeft een erg wijs effect!
Later een lekker crosette salvootje altijd mooi om deze in salvo te zien erg gaaf!
Van de zonnen is vooral het derde effect erg mooi en groot en zo op die brug ziet dat er echt suergaaf uit met die weerkaatsing!
Hierna komen een aantal mooie ringbommen in allerlei soorten erg mooi toch altijd!
Een crackling thema komt ook uitgebreid aan de orde en het mooie eindschot van de apodaca is werkelijk geweldig zeker met deze salvo's erg gaaf!
Ook de mooie crackling pistil daarna ziet er echt super uit echt goede kwaliteit!
De paarse peony's later in de show vind ik niet heel sterk dit vind ik toch een wat minder stukje...
De Golden crown met popping flowers zijn daarentegen weer geweldig lekker zeg!
Later in de show zien we een aantal waveshells met fluiters erg gave dingen zijn dat toch!
De finale laat ook weer een aantal hele mooi effecten zien waarbij die kaleidoscope erboven uitsteekt zo mooi WAUW!!!!
En die salutes doen het hem!
Erg goede show werkelijk waar!
Bedankt voor het delen!

Back
Bovenaan