[VIDEO & FOTOS] Breda 5-2-2008 Afsluiting Carnaval (Dream Fireworks)

RedBaron

Pyroworld
Vanavond ben ik eens afgezakt naar Breda alwaar ik was uitgenodigd door Dream Fireworks eventjes te komen kijken naar hun Consumenten vuurwerkshow ter viering van de afsluiting van de Carnaval.

Helaas bij binnenkomst in Breda werden we letterlijk overspoelt door een enorme hoosbui. Na even rond gekeken te hebben in de binnenstad hebben we ons gemeld bij de portier van het KMA Terrein van waar het vuurwerk geschoten zou worden.

De felle regenbui van even ervoor had duidelijk zijn sporen nagelaten. het tekst bord van de Sponsor was helemaal nat geregend. Helaas. Maar niks aan te doen. Na een leuk gesprek met de heren van Dream Fireworks zijn we terug gegaan naar de overkant van de haven vanwaar we zouden gaan filmen en fotos maken.

Maar goed, de fotos van dit vuurwerk:

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_001.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_003.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_008.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_011.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_013.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_014.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_017.jpg

DF_BREDA_CARNAVAL_5-2-2008_021.jpg

Het was een leuke show die ondanks het weer het publiek duidelijk hoorbaar kon amuzeren!

ik heb het vuurwerk óók gefilmd, dit filmpje kun je *HIER* downloaden

Laatst bewerkt:
Helaas was ik door mijn laat thuis zijn verhinderd, anders was ik zeker even gaan helpen.
Ik wacht met veel vreugde het filmpje te gemoet.
Maar ja, als het geschoten wordt door Dream dan zal dat zeker goed zitten :)

Groetjes Giron

Ps. is er nog iemand in Prinsebeek geweest want daar werd ook wat geschoten door Dream.
Zo ja, is er dan ook een filmpje van?

Bedankt voor de foto,s Red Baron. Ziet er goed uit.
Jammer van die regen. Was gisteren in heel Nederland slecht weer.
Ben ook reuze benieuwd naar je film.

:bye:

Zitten weer prachtige foto's tussen zeg, bedankt voor het delen ook weer. :)
Ben benieuwd naar de film, de foto's laten mooie producten zien en aangezien het een consumentenvuurwerk was zoals je aangeeft, ben ik benieuwd naar de uitwerkingen op film.

Heb je ook foto's/film van de opbouw waarbij de producten zichtbaar zijn?

Gezien de foto's had ik er toch meer van verwacht haha, maar het is toch een leuke showtje. Volle momenten, rustigere momenten, maar vooral de afwisseling in de effecten is goed te noemen.
Ik ben toch nog altijd benieuwd welke merken hier zijn geschoten, fluitbak is ook erg goed met die kleuren (Diamond, SkyLine, Jorge?), maar ik vind de goud met blauwe mines als V en in het midden boeketten zeer goed, komt aan het eind nog een keer voorbij ook. En Jack, de Sky Screamers beviel je wel? Haha. :wink:
Finale vond ik weinig aan, wel even wat meer cakes tegelijk zoals dat hoort, even bont maken, maar daarna kakt het in en word er nog rustig geschoten, zonde.

Vraag mij ook direct af of we dit jaar bij consumentenshows in het algemeen ook knalfinales kunnen verwachten, want veel importeurs hebben mooie knalcakes op de markt gebracht welke ook echt goed qua tempo zitten en hard knallen. :) Is toch iets wat je bij prof. wel ziet, maar bij consumenten zou dat ook mooi wezen hoor, sluit het toch duidelijk af.

Ik ga de show eens bekijken, verwacht er niet veel van maar ik zal zo mijn reactie geven als ik hem gezien heb.
Ja knalfinale lijkt mij ook wel een goed idee matterfreak , wat meer creativiteit bij concumenten shows mag ook wel vaak is het schiet maar raak voor een knaak. :shocked:

Ik heb de film inmiddels ook bekeken.
Leuke show is het geweest daar. Show begint wat tam, erg rustig in het begin, maar na een paar minuten komt het tempo er goed in. Leuke effecten en mooie kleuren zijn er in de show verwerkt.
Voor een show met alleen consumentenvuurwerk zeer vermakelijk om naar te kijken.

Bedankt voor de mooie beelden Red Baron.

Ik ben ook bij de show in Breda geweest.
Na een zware werkdag was ik toe aan wat vuurwerk en besloot ik naar de show te gaan. Het begon echt te gieten, Dus trok ik snel mijn regenpak aan.

toen ik aangekomen was, Was het lekker rustig. Ik stond naast het loempia kraampje.
De show was niet zo groot, Maar dat had ik ook niet verwacht. De fluiters die er waren vond ik echt super. Die in salvo's geschoten werden.
Bedankt voor de foto's.

Ward.

Ja die gekleurde fluiters ben ik ook wel benieuwd naar hoe dat heet en van wie het is. een van mijn favoriete Consumentenpotjes zat er ook tussen, De Skyscreamer. :D

Als je die rood groen zilver fluiters bedoeld dat zijn de 750 schots saturn missile base van sky line. :wink:
product S405
Giron

Gezien de foto's had ik er toch meer van verwacht .

Een foto kan spectaculair zijn terwijl een show minder is :D maar ik vond het best wel een leuke show.

De mensen van dream fireworks hebben veel pech gehad met het weer.
Ontzettend veel regen en slechts een kwartiertje voordat de show begon was het zo goed als droog. Al het vuurwerk hebben ze toen nog moeten opstellen en afsteken. Al met al geen makkelijke klus. Maar ze speelde het wel klaar.

Back
Bovenaan