[VIDEO & FOTOS] Bouwel [BE] - Hendrickx & Lefeber - show met nieuwe blokken Alpeco!

RedBaron

Pyroworld
[VIDEO & FOTOS] Bouwel [BE] - Hendrickx & Lefeber - show met nieuwe blokken Alpeco!

Voor de snelle beslissers!

Morgenavond (ZATERDAG 22 DECEMBER!) Is er in het plaatsje Bouwel in Belgie een vuurwerkshow. Dit met nieuwe blokken van Alpeco! Dus zou je graag eens een aantal nieuwe spektakelblokken van Alpeco vóór oud&nieuw nog eens live willen zien, dan is dit je kans! Maximum kaliber van deze show bedraagt overigens 6 inch!

aan de Spinhoeve vij Station Bouwel zal het spektakel zichafspelen en wel rond 21:00 uur!

Donatusnacht.jpg

Ik zal er in iedergeval gewapend met onze cameras present zijn!

Laatst bewerkt door een moderator:
zo het is al weer achter de rug, Voor degen die geweest zijn hebben een leuk vuurwerk kunnen zien. Het vuurwerk bevatte de nodige nieuwe blokken waaronder VT sahara Storm, 100S FS Flying silver flower with blue stars, FS Silver Dragon with color hat, 150S FS Blue silver crown, 150S FS Silent Night, 450S FS Golden blue Shell. En nog een paar andere blokken!

Hier wat show fotokes:

HenL_BOUWEL_22-12-2007_003.jpg

HenL_BOUWEL_22-12-2007_005.jpg

HenL_BOUWEL_22-12-2007_013.jpg

HenL_BOUWEL_22-12-2007_016.jpg

HenL_BOUWEL_22-12-2007_017.jpg

HenL_BOUWEL_22-12-2007_020.jpg

HenL_BOUWEL_22-12-2007_021.jpg

De Finale!

Natuurlijk is er ook een video beschikbaar en Deze kun je *HIER* downloaden. Meer fotos zijn natuurlijk *HIER* te bekijken. De blokken waren in ieder geval de moeite meer dan waard!!.

:D

Erg leuk mijn complimenten gaan uit naar alpeco voor deze top kwaliteit blokken

Maar vergis ik me of gaat het bij de FS Silver Dragon with color hat fout? Volgens mij gaat deze niet helemaal af?

mooi show dit, alleen vind ik het begin die 3 blokken doorelkaar wat teveel van het goede.

De nieuwe blokken van alpeco zien er trouwens echt zeer goed uit zeg.

ik zag ook nog 100s VT Blue flying golden Palm Tree crackling en 100s VT Green flying silver Palm Tree voorbij komen op 6.30 of vergis ik me nou?

Dit zijn inderdaad ook blokken van Alpeco of dit de precieze namen zijn weet ik niet want is niet altijd even logisch...
:bye:

op 00:30 150s blue silver crown en de 150S FS Silent Night en volgens mij de 150S FS BLUE OCEAN 2007

5:30 200s fs color crossete

6:08 de FS Silver Dragon with color hat

op 6:59 de 100s VT Green flying silver Palm Tree

7:48 de VT sahara Storm

8:38 de 450S FS Golden blue Shell.

:)

het was geen blue ocean aant begin
het is de blue silver crown lees ik net in de 2de post

Laatst bewerkt:
Wat een tempo zit er in die nieuwe blokken van alpeco, felle burst en grote boeketten.
Die effecten van de silent night had ik niet verwacht, wat blijven die falling leaves lang doorbranden.
Die silent night in het filmpje is trouwens Z-shape.

Xavier was zaterdag er maar druk mee om de vrachtwagen te vullen, knap hoor dat men in die drukte dit gewoon er bij doet.
Ik vroeg me al af of dit nu voor een show was, jah dus:D

Vraagje: wordt dit door hendrickx en lefeber zelf opgezet en geschoten?

Uitstekende show en prima gefilmd, waarvoor dank.
De nieuwe blokken van Alpeco zijn steengoed.
Mijn favorieten zijn de fraai uitgevoerde color crosette en de weerzinwekkende mooie Golden Blue Shell. Wat een prachtig blok en wat een tempo zeg.

:bye:

mooi einde, hoe heet dat blok wat op 6:30 begint?
Want die heeft een leuk tempo en ook een mooi effect.

En tot hoeveel inch werd er geschoten? 4 of 6 inch?

Back
Bovenaan