Video/foto topic van RaideR

Ja gaat t geld kosten ja? :D!

Bedankt iedereen voor de leuke reacties! Motiveert tot het blijven maken van dit soort video's als ik weet dat t zo gewaardeerd wordt!

Ging je dit jaar weer naar Valencia trouwens? Die compilatie daarvan blijft ook geweldig en heb ik ook al regelmatig terug gekeken. En zal dat ook zeker binnenkort weer gaan doen.

Ging je dit jaar weer naar Valencia trouwens? Die compilatie daarvan blijft ook geweldig en heb ik ook al regelmatig terug gekeken. En zal dat ook zeker binnenkort weer gaan doen.

Dit jaar ga ik trouwen, dus het budget laat het niet toe dit jaar naar Fallas te gaan, hopelijk 2021!

Ook van mijn kant de complimenten voor jou filmpjes geniet er echt van en krijg er ook een hele goede indruk van hoe de producten waren.
Top ga zo door.

Ik ben er helaas ook weer doorheen. Dit is voor mij ieder jaar weer de compilatie waar ik het meest naar uitkijk, zo ontzettend veel sfeer! :yes:

Weer met veel plezier zitten kijken. Heerlijk hoe je je hoort genieten!. Verder is de kwaliteit van je film erg goed. Met name de kleuren komen erg goed uit de verf. Hardstyle en die exodus vielen wel op zeg.

machtig mooie compilatie heb je weer gemaakt dit jaar. Producten staan er ook goed op waardoor je ze ook mooi kan beoordelen.

Altijd genieten als ik jou compilaties zie:) Na al die negatieve berichtgeving stemt mij dit toch weer vrolijk :thumbsup:

Van mij ook een heel dik compliment. Zit ‘m as we speak onderweg naar m’n werk te kijken. Vanochtend met een enorm k*thumeur opgestaan en zit nu met een dikke smile op m’n gezicht in de bus. Hij is weer geweldig, thanks! :D

Om deze rare tijden door te komen hier aflevering 1 van een serie video's met wat hoogtepunten aan elkaar geplakt.

Raad de producten zou ik zeggen :).......

Heel fijn om weer een update van je te zien, wat blijft het tog genieten om naar jou films te kijken. Ook deze zit weer vol met prachtige sfeer, thnx RaideR.

Nice, over een paar jaar zelfs een nostalgisch filmpje. Mooi in beeld gebracht zo en je continue 'ge-oeh'en 'ge-ah' (lees: je enthousiasme) gaat me zelfs niet eens irriteren, en dat is best uniek. :p

Bedankt voor weer een geweldige Highlight. Echt weer even genieten. Gistermiddag na het bekijken van de highlight meteen maar weer even de compilatie bekeken en wat blijft dat genieten. Ook weer even aantekeningen gemaakt over de producten die mij opvielen. Het enthousiasme van jou en de vrienden/familie is aanstekelijk en de compilatie, maar zeker ook de highlights stralen één en al sfeer uit. Dit is oud en nieuw zoals het hoort te zijn, vuurton en gezamenlijk met vrienden en familie genieten van het vuurwerk (zowel van cakes en boxen als van het 'kleine spul'). Dat er nog maar meerdere highlights mogen komen.

Back
Bovenaan