Video/foto topic van RaideR

Vandaag weer tijd voor een straafilmpje, een mooie goudcake + gave mine van Katan:

Volgens mij €12,- de stuk voor betaald, heb je voor €24,- toch mooi 50 shots in je straat :).

Tijd voor een paar cakes van een top assortiment, het beste pakket na de Brasilian box naar mijn mening!

Bedankt voor de laatste films weer Raider, blij mee want beide artikelen heb ik besteld.

Ik heb inmiddels alle filmpjes bekeken van het countdown topic. Ik moet zeggen dat het geluid van RaiderR je video's echt top is. Bij mijn laatste video's merkte ik dat de knal mijn microfoon deed overslaan waardoor ik mij erger aan het geluid van mijn eigen boeketten :(

Ik heb inmiddels alle filmpjes bekeken van het countdown topic. Ik moet zeggen dat het geluid van RaiderR je video's echt top is. Bij mijn laatste video's merkte ik dat de knal mijn microfoon deed overslaan waardoor ik mij erger aan het geluid van mijn eigen boeketten :(

Ja en het grappige is dat ik aan het geluid niks doe, zit gewoon in de camera :).

Dan heb ik blijkbaar een microfoon met weinig capaciteit (ik weet niet hoe dat precies werkt). Ik luister en kijk er in ieder geval jaloersmakend naar. Blijf ze posten!

Ik dacht al dat het aan mij lag! Verder wel een toppertje. Hij komt hier 2 x in de straat, ik denk versneld als finale van een projectje.

Had 'm vorig jaar ook, geweldige bak inderdaad. Heerlijk dat heldere paars in combinatie met die felle crackling. Hij zit ook in de Ecstatic box als ik me niet vergis.

Vandaag tijd voor een mooie cake die ik vorig jaar gratis bij een bestelling had gekregen, toppertje!

Mijn totale lijst voorverkoop, losse verkoop komt er dan nog bij, samen met de stookmaten gaan we er weer een leuk feestje van maken!

Pangu:

- Brasilian Box
- Garden Party 3
- Garden Party 2
- Garden Party 1
- Yellow River
- Gangster

Evolution:

- Ecstatic box
- Eccentric Shots
- Fairytail Assortiment
- Red Ghosts

Royal:

- Silent Trails
- Meteor Strike 2x
- Gamma Burst 2x
- Flowers World

Katan:

- Skies of Gold
- Fluitbak 500

Vuurwerkmania/Rubro:

- Rumble in The Jungle
- Wicked Warlock 2x

Zena:

- HBF Rockets
- Top Rockets 1

Klein grut, fonteintjes en cat 1 spul enzo laat ik even buiten beschouwing :).

ik voel de bekende krachttermen ook de komende jaarwisseling weer voorbij komen :D

SOOOOOOOW
SOOOOW HEEY
niet normaal man heey
dit is echt groot
GHO GHOOOOOW

elke keer weer genieten van je films!

ik voel de bekende krachttermen ook de komende jaarwisseling weer voorbij komen :d

sooooooow
soooow heey
niet normaal man heey
dit is echt groot
gho ghooooow

elke keer weer genieten van je films!

Yes, donderdag komen er weer films vanuit Vuurwerkbunker. Wellicht zit er weer een SOOOWWW'tje tussen :).

Back
Bovenaan