Koala VWC lid 2 sep 2024 #1 Artikelnummer: 6755 Artikelnaam: Vibe Bruto Gewicht: 6,3 kg Netto Kruitgewicht: 876 gram Aantal Schoten: 72 schoten Effectomschrijving: ... Tube diameter: 25 mm Kartoninhoud: 3/2 Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Adviesprijs: €79,95 Laatst bewerkt door een moderator: 28 jan 2025
Artikelnummer: 6755 Artikelnaam: Vibe Bruto Gewicht: 6,3 kg Netto Kruitgewicht: 876 gram Aantal Schoten: 72 schoten Effectomschrijving: ... Tube diameter: 25 mm Kartoninhoud: 3/2 Tijdsduur: ... Stijghoogte: ... Adviesprijs: €79,95
Knettermans VWC lid 2 sep 2024 #2 Dit ziet er leuk en goed uit! Enkel bij de losse schoten had het tempo net iets hoger gemogen.
Arviidd VWC Moderator Forumleiding 25 jan 2025 #6 1Salute zei: Iemand deze gehad? En...? Klik om te vergroten... Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Lijkt mij een mooi doosje.
1Salute zei: Iemand deze gehad? En...? Klik om te vergroten... Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Lijkt mij een mooi doosje.
W Wingman VWC lid 3 dec 2025 #8 Nog een keer mijn best gedaan om hier nieuw beeldmateriaal van te vinden op youtube, maar helaas niets anders dan de officiële productfilm. Kon deze voor € 52,95 meepakken en voor die prijs (en op basis van de productfilm) heb ik toch de gok maar genomen!
Nog een keer mijn best gedaan om hier nieuw beeldmateriaal van te vinden op youtube, maar helaas niets anders dan de officiële productfilm. Kon deze voor € 52,95 meepakken en voor die prijs (en op basis van de productfilm) heb ik toch de gok maar genomen!