Vianen 30 April 2013

R@lph

VWC lid
Waar: Vianen
Adres: Buitenstad
Wat: Onbekend
Tijd: 21:30
Wie: Dutch Fireworks Professional (DFP)
Waarom: Koninginnedag

Laatst bewerkt:
Heeft iemand meer informatie over deze show? Twijfel namelijk tussen deze show en die in Houten.

Deze show wordt geschoten door Dutch Fireworks proffesional.

Reden voor mij om hier naar toe te gaan.
(Maar ja had ook aan Bob gevraagd, welk show(s) hij/ze ging(en) schieten.)

Locatie is niet bij de pont! (Buitenstad)

Maar:
bob1 zei:
Niet bij het pontje, zoals wordt aangegeven maar aan de kop van de voorhaven. Publiek aan Vianense kant linker oever aan de kop van de lek - merwedekanaal en vanuit Nieuwegein beste plaats in Vreeswijk.

ik woon in hoogzand veld dus naast de deur je kan beter op de dijk kijken bij de poelzicht cafe oud vreeswijk maar ik zelf naar houten. vind af en toe goed vianen ligt eraan wie er schiet

Maar het vuurwerk staat dat dan opgesteld aan de kant van de waterzuiverings installatie?

Ja Hutter.

Die kant zal dicht worden gezet. De Leikade aan de overzijde oplopen naar het einde, achter (of voor) de lampionnen optocht aan.

Niet via de voorstad richting de pont. Je komt daar namelijk bij de veehouder uit en die zal het niet plezierig vinden als er over het erf wordt gelopen.

Bob1

Deze show wordt de moeite? Kiezen is al lastig.. maar heb geen beeldmateriaal van vorig jaar kunnen vinden, en wil toch wat moois zien de 30e, en dit is een half uurtje rijden.

Wordt georganiseerd door de 2 gemeente;s samen.

Grasveld achter cafe poelzicht(Vreeswijk) is mijn inziens beste plek om te kijken.
Heel veel ruimte voor veel mensen en goede plek om te filmen.

Ik woon zelf in Vreeswijk, normaal is Houten vaste prik.
Altijd genieten aan de koikerplas, maar dit keer toch in mijn eigen dorppie.

See you,..

Deze show wordt de moeite? Kiezen is al lastig.. maar heb geen beeldmateriaal van vorig jaar kunnen vinden, en wil toch wat moois zien de 30e, en dit is een half uurtje rijden.

Ik kan deze show je van harte aanbevelen.
De schieter ontwerpt tenminste zijn show en heeft een team van mensen die dat ook kunnen.
Je zal niet terleurgesteld zijn, na de show.

Ik heb vandaag wat details mogen horen van deze show. En ik kan je zeggen dat deze beslist de moeite gaat zijn. Mensen die bekend zijn met uit Italië geproduceerd vuurwerk, die zullen aan hun trekken gaan komen. :D

Yep, Ik ga definitief deze show meepakken!
Heb wat details gehoord, en ik denk dat ik ga genieten in Vianen/Nieuwegein!

Iemand die mij op kan pikken langs de A27 t.h.v. Hilversum? :) Benzine wordt uiteraard vergoed. Maar met het openbaar vervoer is de locatie nogal brak te bereiken.

Back
Bovenaan