Vette Marja

Gister voor het eerst gezien en alle verhalen over deze fontijn kloppen! Het begint met een klein fontijntje, maar damn wat een mine komt daaruit:
+ YouTube Video
ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Niet zo zeer hard, maar erg dof. Een prachtige fontijn + mijn. De gouden eruptie is echt bizar voor Nederlandse begrippen, zo groot en mooi.

ben echt blij dat ik er 10 besteld heb ....met paar seconden tussenruimte doorlonten ....ze weten niet wat ze meemaken in mijn straatje hehehe :-D

Laatst bij de demo van Wagenvoort klapte er bij vette marja de mine direct uit, die fontein vloog me toch hoog de lucht in:p In het midden van het veld werd de vette marja afgestoken en de fontein kwam ergens achter de reclameborden terecht waar die nog ff verder brandde. Super vet gezicht natuurlijk, maar niet zo handig als dit met oud en nieuw gebeurd en iemand die fontein op zun kop krijgt oid.

Die fontein is zó triest, en die mine zó groot, dat het echt twee tegenpolen zijn! Wel tof hoor, zo'n mine weten te fabriceren. Zou hem graag op een demo willen zien, maar de kans is aanwezig dat dit de intro wordt tot mijn oudejaarsavond.

Extra info:
Bruto gewicht artikel: 500 gram
Bruto gewicht doos: 12 kilo
Inhoud doos: 20/1
Voormaat artikel: 180 x 80mm

is het karton aantal veranderd zitten nu namelijk 30 in

2 besteld!:D Ben echt benieuwd! Ik zag de dummy in de etalage staan, dacht sow die is nog groot!:shocked:

Ik ga met je mee met twee stuks, zat vandaag nog even te rekenen en ik kon me nog wat extra's veroorloven dus daarom twee van deze. Ik vond het zowieso al een prachtig stuk vuurwerk en kan er straks dus live van gaan genieten.

Een van de beste Nederlandse producten dat is 1 ding wat zeker is.

Helaas dat ik dit jaar geen Marijn dealers kan bezoeken, ik zal de Vette Marja, Zware Jongens, Hoogmoed en Jaloers missen. Volgend jaar maar iets regelen. :)

Kan de beginpost even aangepast worden?

Bruto gewicht artikel: 700 gram
Bruto gewicht doos: 22 kilo
Inhoud doos: 30/1
Formaat artikel: 197 x 105 mm
kruitmassa: 154 gram
diameter tubes: 35 mm

kan ik deze gewoon in de straat afsteken? Is niet zo'n brede straat, staan aan beide kanten auto's.

Heeft iemand tips waar ik hem anders moet afsteken?

Je kan hem gewoon in de straat afsteken
het is een lucht effect dus ook al doe je het op 1 vierkante meter dan lukt het nog wel.

Gr Wouter

ok thnx, maar dat de resten van die mine niet op de auto's komen.
Er staat dat je 18 meter afstand moet nemen,
maar ik kan max 4/5 meter afstand nemen.

ok thnx, maar dat de resten van die mine niet op de auto's komen.
Er staat dat je 18 meter afstand moet nemen,
maar ik kan max 4/5 meter afstand nemen.

Ik wil toch even zeggen dat ik het echt tof vind dat je daar over nadenkt! Er zijn helaas genoeg idioten die andermans spul beschadigen door het gebrek aan gezond verstand.

Back
Bovenaan