Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Deze topper is dit jaar ook in een pack van 10 te krijgen. De prijs is nog niet bekend.
Deze topper is dit jaar ook in een pack van 10 te krijgen. De prijs is nog niet bekend.
Stem op dit artikel, misschien komt het dan in ons assortiment!
Daar is niks over bekend bij de dealers, kan ik je vertellen.
Tuurlijk is het geen officieel artikel, maar winkeliers kunnen dit gewoon doen hoor.
nu zie ik overal waarschuwingen / instructies dat deze fontijn / mine niet in de straat moet afgestoken worden .
kan iemand mij uitleggen waarom dat precies is ? en wat de gevaren zijn van dit product ?
Gunner.
Het gevaar zit 'm erin dat mensen denken dat het een leuk fonteintje is. Zeker als ie eenmaal aan staat, denken mensen: "Pff, stelt geen zak voor." En kruipen er bovenop. Dan is er gevaar als mensen té dicht erop staan, omdat die mine voor een enorme verassing zorgt.
Het kan best in een straat, maar ik zou hem niet in een erg smal straatje aanbevelen. Hij schiet vrij breed uit, met veel neerdwarrelend gloeiend kruit. Dat wil je niet op je auto of pasgewassen ramen krijgen. Daarom is een beetje afstand tot de bebouwing wel zo handig.