Vette Marja

Kijk, dat is mooi om te horen.
Hopelijk is er dan ook nog iets gedaan met de prijs.
Niet dat ik hem duur vind, maar ik blijf een Nederlander:wink:

Misschien dat ze 10 stuks gewoon los als pakket verkopen. Artikel zit blijkbaar nog geen eens in het assortiment als ik het zo lees:
Stem op dit artikel, misschien komt het dan in ons assortiment!

Ja ik zag het al op jullie site. Ben ook van plan dit product dit jaar voor het eerst te kopen. Mijn budget is niet súper hoog, dus ik denk dat ik er 1 van koop. Maar ben altijd bang op de dag zelf dat ik dan denk: had ik er maar meer:)

Als je ze per 10 koop bij jullie, komt er dan nog een extra korting op?

nu zie ik overal waarschuwingen / instructies dat deze fontijn / mine niet in de straat moet afgestoken worden .

kan iemand mij uitleggen waarom dat precies is ? en wat de gevaren zijn van dit product ?

Gunner.

nu zie ik overal waarschuwingen / instructies dat deze fontijn / mine niet in de straat moet afgestoken worden .

kan iemand mij uitleggen waarom dat precies is ? en wat de gevaren zijn van dit product ?

Gunner.

Lijkt mij niet, misschien dat het om een extreem smalle straat gaat dan. Het is Nederlands consumentenvuurwerk, dat dus ook uitvoerig is getest.

Maar een beetje oplettendheid van de consument zelf is natuurlijk ook nooit weg:)

Het gevaar zit 'm erin dat mensen denken dat het een leuk fonteintje is. Zeker als ie eenmaal aan staat, denken mensen: "Pff, stelt geen zak voor." En kruipen er bovenop. Dan is er gevaar als mensen té dicht erop staan, omdat die mine voor een enorme verassing zorgt.
Het kan best in een straat, maar ik zou hem niet in een erg smal straatje aanbevelen. Hij schiet vrij breed uit, met veel neerdwarrelend gloeiend kruit. Dat wil je niet op je auto of pasgewassen ramen krijgen. Daarom is een beetje afstand tot de bebouwing wel zo handig.

Het gevaar zit 'm erin dat mensen denken dat het een leuk fonteintje is. Zeker als ie eenmaal aan staat, denken mensen: "Pff, stelt geen zak voor." En kruipen er bovenop. Dan is er gevaar als mensen té dicht erop staan, omdat die mine voor een enorme verassing zorgt.
Het kan best in een straat, maar ik zou hem niet in een erg smal straatje aanbevelen. Hij schiet vrij breed uit, met veel neerdwarrelend gloeiend kruit. Dat wil je niet op je auto of pasgewassen ramen krijgen. Daarom is een beetje afstand tot de bebouwing wel zo handig.

Aan de andere kant wanneer je er geen fontein op zet dan krijg je in één keer de mine die uit de tubes ploft.
Nou is ie dan wel snel afgelopen maar, je hebt er altijd mensen bij die lopen te klungelen en niet direct een pas achteruit doen.
Dit zou mogelijk slachtoffers in de hand werken.
Dus die fontein van de Vette Marja heeft wel zo zijn doel.

Overigens is het voor het effect ook veel mooier om iets meer afstand te nemen.

Groet,

Het lijkt mij wel lijp op er 20 van deze door te lonten met quickfuse(of tapematch), zodat ze allemaal tegelijk afgaan XD, of snel achter elkaar

Inderdaad 1 machtig project word het dan, maarja je bent ook 200 euro kwijt ( zonder dergelijke korting )

Voor dat geld kan je veel betere dingen halen.

ik ga er zeker 10 doorlonten .... niet dat ze tegelijk gaan maar met paar seconden tussenpauze , en dan de wonderfull world van zena er achter aan :-D

grtz Dennis

Deze op de demo van Marijn kunnen zien en wat een leuke mine:)
Voor dat geld, zeker niet laten liggen en meenemen dit ding:) .. grote broer: vetjes is ook zeker super, als je niet alleen goude mines wilt doorlonten is dit wellicht een optie:)

Back
Bovenaan