Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
+ YouTube Video | |
Die fontein is zó triest, en die mine zó groot, dat het echt twee tegenpolen zijn! Wel tof hoor, zo'n mine weten te fabriceren. Zou hem graag op een demo willen zien, maar de kans is aanwezig dat dit de intro wordt tot mijn oudejaarsavond.
Extra info:
Bruto gewicht artikel: 500 gram
Bruto gewicht doos: 12 kilo
Inhoud doos: 20/1
Voormaat artikel: 180 x 80mm
Volgend jaar 20 stuks klinkt gewelig, JosEn filmen is dan inderdaad noodzakelijk
Ik heb de gegevens van die afmeting gewoon van de website van Witte Tenten afgehaald. 180 mm hoog, en 80 mm diameter. Volgens mij (ik heb de Vette Marja héél wat keren vastgehouden) moet dat toch wel kloppen. Het wijkt er in elk geval niet véél vanaf, maar ik denk dat het precies klopt. Welke dimensie is volgens jou anders dan?
Eigenlijk wil ik zelfs wel een dummy van deze dame.
Hier is mijn film van deze cake, gefilmd tijdens de demo van Happy Copy te Den Haag, op 14 december:
movie
Die doffe stoot van de mijn is echt heerlijkEn dan die reactie uit het publiek...!
Ik had er dit jaar drie, en volgend jaar worden het er zeker meer! Wat een geweldige dingen zijn dit zeg!
Ik zou ze dit jaar kopen anders heb je geen vuurwerk met oud en nieuw