verslag uit china 11/10/2014

bakero1973

VWC lid
Wij zijn nu alweer een paar dagen in China in de provincie Liuyang. Inmiddels hebben wij bergen met werk verzet waaronder containers geladen , controle`s uitgevoerd op de productie en de producten. Eveneens hebben wij een bezoek gebracht aan onze leveranciers en alles ziet er goed uit en ligt op schema.

IMG-20141009-WA0023.jpg

IMG-20140914-WA0018.jpg

De foto`s, de ontwerpen voor de website en de aanvullende informatie over de cakes en de filmpjes zijn klaar voor gebruik.

IMG-20141011-WA0000.jpg

IMG-20141011-WA0002.jpg

De nieuwe producten zijn echt stuk voor stuk toppers in hun segment en wij hebben dit jaar ook een aantal kleine cakes voor je in petto.
Als nieuwe producten hebben wij pakketten en strictly boxen
(ps let goed op de foto`s dan kan je al wat meer zien)

IMG-20140914-WA0015.jpg

De productie testen zijn bijna afgerond en overtreffen zelfs onze verwachtingen.
Uiteraard gaan we tijdens de jaarlijkse dealer demo gewoon productie schieten en geen samples.

IMG-20141009-WA0025.jpg

IMG-20141009-WA0028.jpg

Voor nog meer details en foto`s zie.

https://www.facebook.com/makkelievuurwerk2

Laatst bewerkt:
Altijd leuk om zoiets te zien en goed te bestuderen en elk detail in je proberen op te nemen en
tegelijkertijd een beetje fantaserend en hopend of jij zelf daar ooit nog eens een rondje zou kunnen lopen :angel:

Passion cake 1 tot en met 7 kwam er na vluchtig bestuderen al uit en die set van vier x 19 schots cakes met maximale kruitvulling lijken mij ook zeer interessant. We moeten het nog even afwachten maar de info zal toch spoedig komen.

Deel 2 Verslag China

Vandaag was het weer een prachtige dag met heerlijke temperaturen die doen denken aan het voorjaar.
Maar back to work. Wij zijn op bezoek gegaan bij een producent en hebben gezien dat er genoeg tubes op voorraad zijn.

IMG-20141012-WA0004.jpg

En als je dan de rest van de stapels ziet dan weet je dat ze er voorlopig genoeg hebben en ik vraag me dan toch af "hoe doen ze als het ineens gaat regenen?" of denk ik nu weer te Nederlands.

IMG-20141012-WA0003.jpg

Gelukkig loopt ook hier loopt alles letterlijk op rolletjes. De laatste tubes worden gevuld en er worden ook al plannen gemaakt voor volgend jaar. Of loop ik nu een beetje op de zaken vooruit en zal ik een balletje opgooien bij de vwc leden wat ze nu nog in ons assortiment missen.
Ach laten we eerst maar eens afwachten wat er dit jaar allemaal aan gaat komen....

IMG-20141012-WA0001.jpg

IMG-20141012-WA0002.jpg

Wij hebben net weer wat productie testen gedaan en ook deze producten zijn allemaal super.
Om even een voorbeeld te geven hoe dat er aan toe gaat , decibelmeter in de hand want aan het volume van de knallen zijn ook grenzen gesteld. Dus testen tussen gebouwen , testen in het open veld, alles noteren
en evalueren.

IMG-20141012-WA0014.jpg

IMG-20141012-WA0018.jpg

Aan dit verslag komt ook weer een eind en het is hier zes uur later
dus tijd om te gaan slapen.

Wil je meer foto`s en info over de Thunderking Special (let op de foto`s)
kijk dan even op de FB pagina daar staat meer info.

https://www.facebook.com/makkelievuurwerk2?fref=ts

Groeten Kees

"China Red, vuurwerk met inhoud"

Laatst bewerkt:
Back
Bovenaan