[Verslag] Magnum Vuurwerk 13 oktober 2023

Tijd geleden dat er een verslag was waar zoveel info in stond en waar er ook echte/normale antwoorden op de vragen zijn/staan. Leuk om te lezen en de foto’s maken het helemaal af.

Mooi dat er veel antwoorden zijn op de vragen inderdaad, zeer heldere en volledige communicatie. Petje af voor Magnum!

En leuk om te zien dat zelfs de eigen mensen de omlabelingen niet meer bij kunnen houden :wink:

Zo heerlijke bestelling gedaan gister met de actie nog! Dank magnum voor deze actie.

Nu heb ik nog een lekker budget over, moet ik dit bewaren voor nog een Black Friday actie of een andere dikke actie van jullie?

Misschien die 25% nog eens herhalen volgende week voor een dag. Ik ben benieuwd zeg

Zo heerlijke bestelling gedaan gister met de actie nog! Dank magnum voor deze actie.

Nu heb ik nog een lekker budget over, moet ik dit bewaren voor nog een Black Friday actie of een andere dikke actie van jullie?

Misschien die 25% nog eens herhalen volgende week voor een dag. Ik ben benieuwd zeg
Vuurwerkexpert heeft nu 25% korting :thumbup:

Wederom een erg fijn verslag. Goed om te zien dat het leeft onder de leden en eveneens goed om te zien dat er al flink wat is binnen gekomen. Veel vragen en duidelijke antwoorden.

Back
Bovenaan