[Verslag] Bezoek Wolff Vuurwerk 17-06-2021

Top verslag weer Bas, thnx. Fijn om te lezen wat Wolff van plan is. En zoals al vaker gezegd hier, top dat de grondbloemen weer naar f2 gaan, dan is er weer meer mee te doen.

Fijn verslag weer, Bas. Bedankt. Goed om de ontwikkelingen te lezen en de nieuwe duidelijkheid voor alle lijnen.

Leuk om weer eens een verslagje te lezen. F1 aanpassingen word ik niet vrolijk van, waarom moet NL altijd zulke zieke regels opstellen. Ook dat het meer richting compounds gaat vind ik minder. Ik wil niet alleen compounds hebben, wil ook kleinere losse cakes stoken. Verder was ik enorm fan van wolff vuurwerk maar op een of andere manier zijn ze een beetje achterop geraakt tov andere importeurs imho.

En de grondbloemen maar f2 hopelijk dan wel met meer vulling en kwaliteit en niet alleen het labeltje naar f2 veranderen.

Leuk om weer eens een verslagje te lezen. F1 aanpassingen word ik niet vrolijk van, waarom moet NL altijd zulke zieke regels opstellen. Ook dat het meer richting compounds gaat vind ik minder. Ik wil niet alleen compounds hebben, wil ook kleinere losse cakes stoken. Verder was ik enorm fan van wolff vuurwerk maar op een of andere manier zijn ze een beetje achterop geraakt tov andere importeurs imho.

En de grondbloemen maar f2 hopelijk dan wel met meer vulling en kwaliteit en niet alleen het labeltje naar f2 veranderen.
Tja Ja had wel verwacht alleen maar na compound gaan is ook veiliger bied meer stabiliteit tja Nederland verpest alles met hun regels had niet verwacht grondbloemen na f2 ja inderdaad moet die wel weer in ere hersteld worden met de tijds duur heb zo idee dat f1 alleen nog overhouden straks nog gaan het zien

Back
Bovenaan