[Verslag] Bezoek Vuurwerkmania 14-07-2024

omepje

VWC Moderator
Forumleiding
We hebben het verslag geplaatst bij Rubro, maar willen hier de vragen nog even uitlichten voor Vuurwerkmania specifiek die niet in het verslag al beantwoord zijn.

Hopelijk krijgen jullie dit jaar een alternatief voor de oude batch Geisterblitz

Deze komt niet terug in het assortiment.

Ik lees en heb het zelf ook ondervonden, dat de Beast of Burden veelal halve wegen weigerde, bij mij zelf weigerde hij 2x wat gaan jullie hier aan doen om te voorkomen dat dit volgend jaar weer gaat gebeuren het is best een duur product maar het viel flink op dat bij veel mensen de box weigerde?

Dit is bij Mania bekend en hebben ze dan ook opgepakt met China. Hier is o.a. een stuk karton verwijderd dat tegen vonkoverslag diende, dit zou het probleem moeten verhelpen.

Hopelijk krijgen jullie dit jaar een waardig opvolger voor de Escape from Hell. Dit is echt een van de beste compound die ik ooit gehad heb.

Dat staat voor dit jaar niet op de planning.

Zo heb ik het met Rebellious Rocker Box, geweldige structuur zat daarin qua effecten en hun volgorde/afwisseling. Deze of iets vergelijkbaar goed doordacht zou een welkome aan/herwinst zijn op de markt.

Gaan jullie ook zelf weer actief importeren en ontwikkelen? Of net als vorig jaar puur op winkel bestellingen/aanvragen?

Komen de kleinere compounds weer terug zoals colour explosions, Templar box, neon marroon, Amsterjam ect ect?

Rubro importeert al vanaf het begin zelf en laat ook zelf producten ontwikkelen. De producten die je opnoemt zullen niet terugkomen.
De Red Maroon zal mogelijk als een private label artikel terugkomen, maar niet voor landelijke dekking.

Ik zou graag een vernieuwde versie van de metallion Blitz zien, deze keer met extra rij mooie tails erin en vollere boeketten. Voor mij een box die precies de juiste hoeveelheid effecten heeft en een echte show is zonder dat het rommelig over komt. Naar mijn mening een van de betere die ooit geproduceerd is wat betreft effecten. Nu ben ik wel een crossette fan dus dan zit je hierbij wel goed.

De metallion Blitz komt niet terug. Maar boxen met tails en volle boeketten wel, in veel verschillende schietrichtingen voor een complete show.

Die cakes van periode 2014 warwn super zeg. Bijvoorbeeld de werewolf, we like it, ice cube, xxl runner, snakebite, skeleton.light core. Outblast 2.0. En ga zo maar door. Kan het nog opnieuw gemaakt worden? Ik denk dat de vraag gewoon er nog zeker naar is namelijk

In het verleden hebben jullie hier wel een freak actie gehad bij opening, nu al aantal jaren niks meer vernomen. Ideeën om dat dit jaar wel weer aan te bieden?

Daar is Mania nog niet helemaal over uit voor dit jaar. Het is wel besproken in het team, maar er is nog geen zekerheid over.

De Beast of Burden was vorig jaar wel jullie vlaggenschip. Nu spinners op de tocht staan als effect ben ik benieuwd of we de spinners nog terug gaan zien in de nieuwe batch? O.a. die spinners maken de Beast of Burden echt dik! Hopelijk doen jullie niks aan deze prachtbak!

De Beast of Burden zal gewoon weer hetzelfde op de markt komen als afgelopen jaar.

De Angry Monster cakes waren vorig jaar bij een heel select groepje winkeliers te bestellen. Kan dit artikel dit jaar worden opgenomen in het reguliere assortiment van Vuurwerkmania zodat de verkrijgbaar beter zal zijn?

Deze cakes zijn verwerkt in een grotere cakeset. Bij vuurwerkmania hebben we hier de SixSenses van gemaakt. 6x10 shots cakes

Wij danken Vuurwerkmania weer voor de gezellige en informatieve avond en kijken weer uit naar de demo en het volgende bezoek.

Bedankt voor de uitgebreide verslaglegging en het antwoord op de vragen.
De SixSenses is bij deze toegevoegd aan het lijstje :D Is er ook een lijst bekend met de aanbieders van de private label boxen?

Kijk uit na de nieuwe artiklen. Heb wel aantal gezien erg mooi . Die oude boxen en cakes kun je wel na fluiten ook erg l;ogich. gaan met de tijd mee

Back
Bovenaan