[Verslag] Bezoek Rubro Vuurwerk 14-07-2024

De demo zal plaatsvinden op dinsdag 10 september bij Flevo on Ice. Zoals de meesten weten is het prima te bekijken vanaf de zijkant dus wees welkom daar.

Ja, das nie zo snugger van degene die als 2e het idee van die datum had, om winkeliers te verdelen. Zijn er genoeg die beide merken voeren. Lijkt door latere aankondiging hier of Rubro later was, maar dat hoeft natuurlijk niet. Misschien dat tijden nog zo verschillen dat men beiden kan doen? Allebei in Flevoland zo te zien.

Kan iemand delen hoe het zicht is vanaf "de zijkant". Afstand, zichtlijn etc. Kan ik een betere afweging maken of ik het de reisafstand waard vind.

Bedankt voor het bezoek & verslag👌

" Er komen losse cakes van 25 en 30mm. De 25mm komt wel als set, de 30mm echter niet."

Clash of titans, 30mm?

Bedankt voor het bezoek & verslag👌

" Er komen losse cakes van 25 en 30mm. De 25mm komt wel als set, de 30mm echter niet."

Clash of titans, 30mm?
Dat is inderdaad bijzonder, dat Rubro zelf aangeeft "geen 30mm als set cakes" maar de Clash of Titans wordt inderdaad verkocht, en zo staat het ook op het label, als 30mm cakes...

Is er iemand die een foto heeft van de dummy's als deze aanwezig waren op de demo vanavond ? van de Atmosphere zag ik namelijk ook al dat die 20mm is uiteindelijk in plaats van de 25mm wat op het label stond in de startpost van het topic .

• Like
Waarderingen: BENZ
Dat is inderdaad bijzonder, dat Rubro zelf aangeeft "geen 30mm als set cakes" maar de Clash of Titans wordt inderdaad verkocht, en zo staat het ook op het label, als 30mm cakes...

Is er iemand die een foto heeft van de dummy's als deze aanwezig waren op de demo vanavond ? van de Atmosphere zag ik namelijk ook al dat die 20mm is uiteindelijk in plaats van de 25mm wat op het label stond in de startpost van het topic .
Zojuist foto geplaatst in he topic van de Clash of Titans. Is inderdaad gewoon 30mm.

Back
Bovenaan