[Verslag] Bezoek Rubro 21 juli 2017

Naar eigen zeggen schieten ze dit jaar eindelijk productie in plaats van samples toch? Of ieder geval grotendeels, omdat een tijdje terug al de producten grotendeels in Nederland waren.

Ik ben in het bijzonder benieuwd naar de Secret Salute, hopelijk is die al binnen.

Wie er vanavond er ook zijn,je kan mij aan kennen aan lang haar,baard en Izegrim jas. tot vanaaf kruid snuivers :P

0316pyro is ook aanwezig met 1 camera! Ik was zelf de SD-kaart vergeten, dus geen films helaas van mijn kant. Staan links naast het bezoekersvak vooraan!

Mooie producten gezien,staan allemaal wel op de film,finale was ook mooi paar shells der tussen wat wil n mens nog meer bedankt Rubro!!!

Ik ben helaas terleurgesteld. Met alle respect. Maar ik heb helemaal niks,noppes,nada,niets zonder crackling gezien. En dan denk ik,waar zijn julie mee bezig? Dat julie succes hebben,helemaal super! En dat gun ik julie ook. Maar probeer mij nou is te verleiden,en er zullen vast meer zijn. Ik wil geprikkeld worden,en denken van YES! Dat moet ik kopen! Ik zoek schoonheid en elegantie in vuurwerk,en ook vernieuwing. Natuurlijk ieder zijn smaak,helemaal prima. Voor mij is net,als een glas lekker drinken,waar onverwacht een vlieg in land. Je kan de vlieg er uit halen,en denken ach. Ik mieter het glas meteen leeg. Wat ik daarmee bedoel is dit: Voor mij kan iets,nog zo mooi zijn. Als er crackling in voor komt,dan is het verpest. Het is zeer bepalend voor mij. Ik zit soms zelf,met mijn handen in me haren,en denk dan oh nee,niet weer. Ook bij andere importeurs. Heb het vaak gezien,elegantie en schoonheid en poef weg,zo zonde denk ik dan. Maar goed,om een lang verhaal kort te maken. Doe is wat cakes en boxen zonder,en wat meer vernieuwende effecten. Dan zal ik zeker mijn tevredenheid laten blijken. Hoop dat het niet arrogant overkomt,bedoel het goed. Voor de anti-krakers onder ons. :p ;) Heb niet de hele demo gezien trouwens,dus als ik wat gemist heb.

Laatst bewerkt:
De producten worden verder uit elkaar gezet zodat erg duidelijk is wat de effecten zijn van 1 product.
Dit was een centimeter of 10?

Voor een echt inhoudelijke reactie moet ik alles nog bekijken.
Maar de films die ik heb gezien stoor ik me alweer goed aan het schieten van 2items.

@skyrider Goed punt heb je.
Maar wat bedoel je in godsnaams met het glas en de vlieg hahhhahaahahhha

Ben het voor een deel met je eens skyrider, de transbomver kwam redelijk over maar dat waren er minimaal 5 tegelijk... en de 4 seasons was gewoon weer erg goed. de rest zaten wel wat leuke effecten tussen maar wat een berg crackling.

De nieuwe producten waren helaas duidelijk opgevoerde samples. Dit zat hem dan in de burst die echt hard was. Vooral de nieuwe compound lijn knalde bijvoorbeeld de transbomber er compleet uit.
Vind het moeilijk om hier dan door heen te kijken om een goed beeld van de nieuwe producten te krijgen.
Er zaten wel wat leuke producten bij maar maar heel enthousiast werd ik er niet van.
Voor mij begint Rubro kwa effecten de aansluiting te verliezen als een van de betere importeurs in Nederland. Heel veel van hetzelfde.

Het was een leuke Demo maar het was veel van hetzelfde.
Vroeger had ik veel van Lidu en de crackling was daar ook altijd aanwezig en dat maakt het allemaal hetzelfde niet uniek dus.
Tevens irriteer ik mij ook aan het tegelijk schieten van meerdere cakes/boxen.
Je kunt zo niet zien hoe het in jouw straat tot zijn recht komt en daarbij roept de omroeper heel leuk deze box kost maar 99 euro maar wat je ziet is x 5.
Alles knalde goed hard en ligt ook een beetje aan de omgeving.
Hopelijk doet Vuurwermanie het binnenkort anders.

Ultimate Mythology Box was voor mij echt de topper en de Primal Instinct was ook prachtig, heerlijk die salutes aan het einde.

Ik vond het vrij merkwaardig dat er op 20 meter 5x de Transbomber werd geschoten en 5x de Secret Salute. Verder zaten er leuke producten tussen en was de finale ook top.

De nieuwe producten waren helaas duidelijk opgevoerde samples. Dit zat hem dan in de burst die echt hard was. Vooral de nieuwe compound lijn knalde bijvoorbeeld de transbomber er compleet uit.
Vind het moeilijk om hier dan door heen te kijken om een goed beeld van de nieuwe producten te krijgen.
Er zaten wel wat leuke producten bij maar maar heel enthousiast werd ik er niet van.
Voor mij begint Rubro kwa effecten de aansluiting te verliezen als een van de betere importeurs in Nederland. Heel veel van hetzelfde.

Smaken verschillen idd, Rubro heb best mooi spul en ik begrijp ook dat mensen helemaal uit hun dak gaan met bijv de Transbomber maar t is gewoon mijn ding niet als er een x crackling in een box of cake zit prima als de cake of box goed in elkaar steekt maakt me dat niet uit, en nogmaals zo n demo bekijken vind ik prachtig hoor met nieuwe producten maar ik vind dat Rubro met elke x weer die crackling bakken een beetje blijft hangen in t oude waar andere importeurs met vernieuwende dingen komen waarvan ik zeg yes dat is m voor mij en wat voor mij dan ook de moeite waard is om te kopen. Evolution en Wolff zijn daarom ook mijn favorieten en Pangu ook alleen 1 klein minpuntje met Pangu is ook soms veel van t zelfde effect maar t stoort me eigenlijk niet zo want hun kwaliteit is zeer goed te noemen. Vandaar voor mij geen Rubro ook al hebben ze ook mooie producten hoor moet ik zeggen want de Secret Salute vond ik echt gaaf zoals die was en dat was ook zoiets waar ze zo mee kwamen om maar voorbeeld te noemen. Toch Rubro veel succes gewenst want t is jullie wel gegund....

Ik vond de zero tolerance en 4 seasons erg goed, de secret salute is weer prima. Jammer dat sommige met 5 of meer tegelijk moesten...

Ik kan me helemaal in je verhaal vinden elburgersc. Rubro en Zena waren voor mij de merken op vuurwerkgebied, maar de glans is er een beetje vanaf. Vuurwerkmania valt mij steeds meer in positieve zin op en ik heb mij dit jaar verdiept in Evolution en ben zwaar onder de indruk. Wat een pracht producten zijn dat zeg. Heel vernieuwend en verfijnd.

Heb gister totaal niet het gevoel gehad met opgevoerde sampels, behalve bij 1 box waar de salute's wel erg hard gingen. Vorig jaar het zelfde verhaal met oa de transbomber, iedereen had het er over dat het een opgevoerde sample was en dat het totaal niet kon. Maar niets bleek minder waar, hij was precies zo. Zaten weer enkele toppers tussen, enigste min punt was het per twee schieten.

Ik heb een leuke avond gehad in Wierden en vreselijk moeten lachen om die omroeper.!! Zijn info had totaal geen toegevoegde waarde maar hij bracht het wel heel leuk.
Rubro heeft mij niet teleurgesteld. Ze hebben gewoon goed vuurwerk. Wel vond ik de crackling teveel aanwezig in de cake,s. En jammer dat ze de Transbomber met 5 tegelijk afgeschoten hebben.
De finale was geweldig!!
Ik vind Rubro vooral goed scoren met de combiboxen. En de Gravity blijft mijn Rubro favoriet nr. 1

Back
Bovenaan