Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
Het was toch een vrij toegankelijke demo dit jaar stond er in het verslag? Het lijkt me dan natuurlijk dat iedereen gewoon dat terrein op kan lopen.
Misschien handig om even een algemeen adres te vermelden waar het specifiek is en waar de auto kan worden geparkeerd? Aangezien op Google Maps Akkerwal te Wierden niet te bereiken lijkt?
Ik weet niet waar jij kijkt maar als je Akkerwal Wierden in Google Maps invoert zul je zien dat dit een redelijk grote en gewoon toegankelijke weg is. Eerste rotonde rechts als je Wierden in rijdt is de Akkerwal. Aan het einde van die weg is de demo, net als vorig jaar. Het betreft hier een terrein grenzend aan een woonwijk. De parkeergelegenheid is beperkt.
Bekijk bijlage 32957
Even een vraagje waar kunnen wij als freaks morgen de auto kwijt.
Ik heb de omgeving een beetje gescand en het antwoord is; nergens, op een paar parkeerplekken in de woonwijk na. Ik zorg dat ik er op tijd ben!
Is er al een link bekend voor het volgen van de demo via livestream?
Hier ben ik ook wel benieuwd naar!
Is er al een link bekend voor het volgen van de demo via livestream?
Ik weet niet waar jij kijkt maar als je Akkerwal Wierden in Google Maps invoert zul je zien dat dit een redelijk grote en gewoon toegankelijke weg is. Eerste rotonde rechts als je Wierden in rijdt is de Akkerwal. Aan het einde van die weg is de demo, net als vorig jaar. Het betreft hier een terrein grenzend aan een woonwijk. De parkeergelegenheid is beperkt.
Bekijk bijlage 32957
Het gaat dus om het veldje aan het waterspoor neem ik aan?
Nee, aan het einde van de Akkerwal. Daar liggen weilanden. Je ziet het vanzelf, je kunt niet verder rijden. Op Facebook zag ik voorbij komen dat ze al vanaf het begin van de middag aan het opbouwen zijn dus je kunt het vast herkennen aan de afzetlinten. Kom je in de loop van de avond dan zul je het kunnen herkennen aan de grote meute, vorig jaar leek het wel of heel Wierden er was!!