[Verslag] Bezoek Rubro 21 juli 2017

Het was toch een vrij toegankelijke demo dit jaar stond er in het verslag? Het lijkt me dan natuurlijk dat iedereen gewoon dat terrein op kan lopen.

Het was toch een vrij toegankelijke demo dit jaar stond er in het verslag? Het lijkt me dan natuurlijk dat iedereen gewoon dat terrein op kan lopen.

Een deel van het terrein zal net als vorig jaar afgezet zijn voor genodigden maar rondom het schietterrein is meer dan genoeg ruimte om te kijken (lees: plek voor duizenden als het moet).

Wat heb ik zin in Dinsdag . Ben zo benieuwd wat er komen gaat. Ik leef der echt na toe nog een paar daagjes slapen en dan kunnen we weer genieten van een mooie demo . Nogmaals ik ben ontzettend blij dat rubro ook de freaks laat zien dat ze welkom zijn.

Misschien handig om even een algemeen adres te vermelden waar het specifiek is en waar de auto kan worden geparkeerd? Aangezien op Google Maps Akkerwal te Wierden niet te bereiken lijkt?

Misschien handig om even een algemeen adres te vermelden waar het specifiek is en waar de auto kan worden geparkeerd? Aangezien op Google Maps Akkerwal te Wierden niet te bereiken lijkt?

Ik weet niet waar jij kijkt maar als je Akkerwal Wierden in Google Maps invoert zul je zien dat dit een redelijk grote en gewoon toegankelijke weg is. Eerste rotonde rechts als je Wierden in rijdt is de Akkerwal. Aan het einde van die weg is de demo, net als vorig jaar. Het betreft hier een terrein grenzend aan een woonwijk. De parkeergelegenheid is beperkt.

Akkerwal Wierden.png

Ik weet niet waar jij kijkt maar als je Akkerwal Wierden in Google Maps invoert zul je zien dat dit een redelijk grote en gewoon toegankelijke weg is. Eerste rotonde rechts als je Wierden in rijdt is de Akkerwal. Aan het einde van die weg is de demo, net als vorig jaar. Het betreft hier een terrein grenzend aan een woonwijk. De parkeergelegenheid is beperkt.

Bekijk bijlage 32957

Bedankt Gizmo, ik weet ook niet wat er mis is gegaan dan, haha! Iig bedankt voor je uitleg erbij, ik was er vorig jaar niet bij maar dit moet te vinden zijn!

Het veld waar de demo geschoten worst is behoorlijk groot inderdaad. Vorig jaar was er een stuk afgezet voor genodigden, maar buiten dat stuk kunnen heel veel mensen staan.

Hier ben ik ook wel benieuwd naar!

Vuurwerkbieb moet om half 10 live komen las ik op Facebook. Wat betreft het parkeren in de omgeving; er is bijna niks in de omgeving. Ik zag wel een busstation in de buurt maar weet niet of die zo laat nog rijd.

Gewoon de auto in de buurt parkeren, net als vorig jaar. Is gewoon openbare weg in en om een woonwijk en daar mag je gewoon parkeren. Zou er wel voor zorgen dat er nog verkeer door kan...

EDIT: voor de toegangsweg schijnt er een parkeerverbod te zijn, dus ff de woonwijk in met de auto... :wink:

Laatst bewerkt:

Bekijk bijlage 32957

Het gaat dus om het veldje aan het waterspoor neem ik aan?

Het gaat dus om het veldje aan het waterspoor neem ik aan?

Nee, aan het einde van de Akkerwal. Daar liggen weilanden. Je ziet het vanzelf, je kunt niet verder rijden. Op Facebook zag ik voorbij komen dat ze al vanaf het begin van de middag aan het opbouwen zijn dus je kunt het vast herkennen aan de afzetlinten. Kom je in de loop van de avond dan zul je het kunnen herkennen aan de grote meute, vorig jaar leek het wel of heel Wierden er was!!

Nee, aan het einde van de Akkerwal. Daar liggen weilanden. Je ziet het vanzelf, je kunt niet verder rijden. Op Facebook zag ik voorbij komen dat ze al vanaf het begin van de middag aan het opbouwen zijn dus je kunt het vast herkennen aan de afzetlinten. Kom je in de loop van de avond dan zul je het kunnen herkennen aan de grote meute, vorig jaar leek het wel of heel Wierden er was!!

Ik was vergeten satelliet aan te zetten, dus leek het midden in een woonwijk. Maar er zijn daar inderdaad weilanden met ruimte genoeg

Back
Bovenaan