[Verslag] Bezoek Pangu Fireworks - 5 februari 2019

Zojuist contact gehad met Pangu, daar ontkracht men jouw bericht. Lijkt me dat ze zelf ook wel met een bericht naar buiten komen als ze daadwerkelijk stoppen. Kwalijke zaak om dit soort berichten te posten zonder daadwerkelijk navraag te doen.
Raar want ik hoorde van wel

Pangu is elk jaar erg laat met info en verder in het jaar stil.

maak je niet druk.

komt vanzelf wel weer. gaat al jaren zo

Vind het bijna onbeschoft de gebrekkige informatie voorziening vanuit Pangu. Kijk ik snap dat als VW niet je core business is je andere prioriteiten stelt, maar iets van je laten horen lijkt mij nou niet al te veel moeite richting de liefhebbers.

Winkels, grote winkels zelfs, stoppen allemaal met Pangu. Logisch, totale gebrek aan communicatie. Jammer maar helaas, schrijf deze maar af.

Als je in Oktober nog je nieuwe producten welke je aankondigt nog moet gaan presenteren, ben je aardig laat. Tel daar bij op dat er totaal geen communicatie is tussen Pangu en haar afnemers.

Ik vrees dat de stekker er inderdaad uit is gegaan, erg jammer.

Ook erg jammer dat ze hier wel online zijn, maar inderdaad nergens op reageren.
Ik vrees dat het einde verhaal is...

Ik heb via kartonknaller en pyrostore (van eigenaar Bert) geprobeerd contact te zoeken, al sinds begin augustus, maar krijg helaas geen enkele reactie.

Hopelijk komt er nog een konijn uit de hoge hoed maar vrees het ergste...

Ik heb ook tot heden geen reactie gehad. De freaks hebben behoefte aan beter contact, maar winkeliers hebben grotere prioriteit en zelfs zij krijgen geen contact. Jammer, Pangu was eigenlijk mijn nummer 1 importeur. Vuurwerk uit de beste fabriek, geen grootschalige verkoop en weinig tot geen marketingskosten waardoor je de cakeboxen en cakes voor weinig kon kopen in de freakactie. En ook geen achterlijke prijsafspraken..

Pangu was eigenlijk mijn nummer 1 importeur. Vuurwerk uit de beste fabriek, GEEN grootschalige verkoop en weinig tot geen marketingskosten waardoor je de cakeboxen en cakes VOOR WEINIG kon kopen in de FREAKACTIE En ook geen achterlijke prijsafspraken..

Misschien is dat ook wel de reden waarom we er niets meer van horen!!

Back
Bovenaan