3fire3boy3
VWC lid
Ik weet nog dat bonfireworks op de markt kwam inderdaad.
Voor die tijd vernieuwend kwa prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker omdat in die tijd veel 500grammers nog vrij prijzig waren.
Maar naar mijn idee zijn veel andere importeurs ook meegegaan met hun tijd. En zouden de cakes van toen niet meer opvallen tussen de top cakes van, rubro/mania, wolff, evolution, lesli, vuurwerk totaal en zena.
En dan heb ik pangu nog niet genoemd.
Volgens mij heb ik ook ergens eens voorbij zien komen dat dat dezelfde eigennaar is als bonfireworks toendertijd. Zou me ook niks verbazen als pangu uit dezelfde fabriek komt.
Maargoed, ik blijf het wel zonde vinden dat dream bonfireworks overnam/kocht(ofzoiets) en er niet verder mee is gegaan.
En wak opslag, zal er in duitsland niks meer te krijgen zijn ?
Voor die tijd vernieuwend kwa prijs/kwaliteit verhouding.
Zeker omdat in die tijd veel 500grammers nog vrij prijzig waren.
Maar naar mijn idee zijn veel andere importeurs ook meegegaan met hun tijd. En zouden de cakes van toen niet meer opvallen tussen de top cakes van, rubro/mania, wolff, evolution, lesli, vuurwerk totaal en zena.
En dan heb ik pangu nog niet genoemd.
Volgens mij heb ik ook ergens eens voorbij zien komen dat dat dezelfde eigennaar is als bonfireworks toendertijd. Zou me ook niks verbazen als pangu uit dezelfde fabriek komt.
Maargoed, ik blijf het wel zonde vinden dat dream bonfireworks overnam/kocht(ofzoiets) en er niet verder mee is gegaan.
En wak opslag, zal er in duitsland niks meer te krijgen zijn ?