[Verslag] Bezoek Broekhoff Fireworks International 21-06-2019

Nee. Wij zullen geen derde seizoen samen gaan werken met Enzo Knol. De gebeurtenissen van afgelopen jaar hebben ons doen besluiten om hier niet opnieuw aan te beginnen. Wij zullen andere manieren vinden om online furore te maken.

Dat is nou jammer! Verheugde mij er echt op om nog een aantal cakeboxen op zijn zij te zien of vanaf bruggen zo hup 1,2'' 100shots het water in... Helaas hebben de meeste freaks daar nou net geen ruimte voor in hun collectie.

Grande finale op 19:30 te zien.

Baalde er wel van moet ik zeggen dat die zichzelf weer recht schoot, maar zo kunnen zo ook nooit afgekeurd worden in NL:p

Cakeboxje staat wel meteen op de wenslijstje indien budget over. Het is wel een pareltje hoor (25mm is die vgm trouwens).

Heel mooi verslag. Geen poespas, gewoon duidelijk. Ik ben heel erg benieuwd naar die nieuwe cake set.
Ik ben ook heel erg content met de compensatie omtrent de RD en SH. Ik had er best wat van ingekocht om een stepped show te maken. Ik ben Broekhoff dan ook dankbaar dat ze dit echt goed oppakken.

Locatie demo al bekend?

Jazeker: Flevonice in Biddinghuizen op 3 september. Bij het schieten mogen jullie allemaal komen en dat zal rond 21:00 uur beginnen. Een dag later zullen we ons nieuwe merk, Magnum, presenteren tijdens de demo op de crossbaan in Kampen. Zelfde tijd, en ook van harte welkom!

Back
Bovenaan