[Verslag] Bezoek aan Cafferata Vuurwerk op 05-06-2020

Persoonlijk denk ik het wel. De gemiddelde Crackling Chrystal duurt nu ongeveer 1.5 minuut, met de helft minder aan kruit nog een goede 45 seconden. Nog steeds lang en dan kan ik me voorstellen dat een consument deze eerder zal kopen. Want 20 euro is vrij fors voor een fontein, de helft is een stuk 'normaler'.

Helemaal mee eens en dit dan Ja, er komt een nieuwe fontein in het assortiment gebaseerd op de Crackling Chrystal. Deze zal vallen onder de German Power lijn en is qua effect vrijwel identiek aan de Crackling Chrystal, alleen zal deze 50% minder kruit bevatten. De prijs logischerwijs ook een stuk interessanter! zal ook eens niet, zit je toch niet op te wachten zelfde fontein dan met 50% minder kruid!!!

Vergeet niet dat 95% van het vuurwerk word gekocht door consumenten. Zij hebben een heel andere perceptie van wat een product mag kosten. Voor veel consumenten is een fontein een fontein en een cake een cake. Heb je dan een fontein voor €20 of €10, maakt dat echt wel verschil. En hoe mooi is het om met die goedkopere fontein dan tóch de kwaliteit te kunnen bieden die je als importeur zijnde, in dit geval Cafferata, kan behalen?

Zo worden een aantal oude artikelen geherintroduceerd in de nieuwe ''Old-Skool'' lijn. Deze lijn zal naast cakes ook enkele zéér gewilde CAT 2 klein vuurwerk artikelen bevatten. Wat dit is willen de heren bij Cafferata vooralsnog geheim houden, daar concurrentie op de loer ligt. Maar aan de previews die aan ons zijn gegeven kunnen wij alvast zeggen: stay tuned! Houd het laatste nieuws hierover zeker in de gaten.

Ik zit met veel smart te wachten op extra informatie over deze 'Old Skool' lijn. We hebben inmiddels de Assorted Cakes en Classic Fountains voorbij zien komen, kunnen we binnenkort nog meer producten verwachten?

Back
Bovenaan