Vernielers parkeerautomaten wilden vuurwerk testen

SniperX

VWC lid
TIEL - Drie jongens uit Tiel zijn deze week opgepakt omdat ze twee parkeerautometen in het centrum van Tiel hebben vernield. Dit heeft het trio in de nacht van 17 en 18 december 2010 gedaan. De automaten stonden op de Oliemolenweg en het Hoogeinde en werden met behulp van illegaal vuurwerk compleet vernield.

De politie werd ingeschakeld en die vond de brokstukken ver van de apparaten vandaan. Middels een tip werd de politie op het spoor gebracht van de daders.

De drie hebben de vernielingen bekend. Als verklaring zeiden de Tielenaren dat ze het effect van illegaal vuurwerk wilden testen.

bron: http://www.gelderlander.nl/voorpagi...s-parkeerautomaten-wilden-vuurwerk-testen.ece

Als verklaring zeiden de Tielenaren dat ze het effect van illegaal vuurwerk wilden testen.

Ik vind het echt een heel erg goed idee van die jongens :sad:, volgende keer de auto van je vader, of de televisie die bij jullie thuis is misschien ook een goed alternatief ?

Wat een ongelovelijk stel mafkezen om zoiets te verklaren :angry:

Het gaat tegenwoordig helemaal nergens meer over.
Ik behoor ook tot de jeugd van tegenwoordig maar ik hoef echt niet thuis te komen met het bericht dat ik iets gesloopt heb wat van iemand anders is...

Ook ik behoor tot de jeugd maar ik haal het nog niet in me hoofd om iets te slopen..
wordt een beetje gek van al die slopende rand debielen die vuurwerk in een kwaad daglicht zetten waar wij de dupes van zijn.

Ik zelf val ook onder de categorie jeugd. Maar ook ik sloop niks van mezelf/een ander. Niet met vuurwerk, en niet met andere zaken. Spijtig dat andere jeugdigen dit wel doen.. Het is nergens voor nodig en zet vuurwerk weer in een negatief daglicht.

Wat een stelletje kneuzen,:angry: Denk toch een keer na,voordat je dat soort dingen in je botte harses haalt.

Wie sloopt dan ook de lokale trots van de gemeente Tiel?

In Rotterdam en Den haag zijn er meer dan genoeg.
Als je ze sloopt, dan hebben de stadswachters weer extra werk. Dat is goed voor de economie! Kom maar, naar Rotterdam!

Tjonge jonge...

Back
Bovenaan