Verkrijgbaarheid en assortiment Pyroshow

KaKoFirework

VWC lid
Ben zelf groot fan van de Pyroshow lijn maar de verkrijgbaarheid is wel echt een ding. Hebben jullie hier ook last van? En, op vuurwerkbieb staan alleen de nieuwe producten op verkrijgbaar. Rest staat bij archief. Hebben jullie daar info over?

Heb vandaag contact gehad met Broekhoff maar zij adviseren mij om VuurwerkBreda te contacten. Echter, heb de indruk dat de site inmiddels is verouderd of niet up-to-date is. En het Pyroshow assortiment van VuurwerkBreda is erg klein.

Ben zelf groot fan van de Pyroshow lijn maar de verkrijgbaarheid is wel echt een ding. Hebben jullie hier ook last van? En, op vuurwerkbieb staan alleen de nieuwe producten op verkrijgbaar. Rest staat bij archief. Hebben jullie daar info over?

Heb vandaag contact gehad met Broekhoff maar zij adviseren mij om VuurwerkBreda te contacten. Echter, heb de indruk dat de site inmiddels is verouderd of niet up-to-date is. En het Pyroshow assortiment van VuurwerkBreda is erg klein.

De site van Bredavuurwerk heeft een maand of twee geleden nog wel een update gehad met wat aanvullingen maar door het jaar heen is er meestal niet zo veel communicatie. Als het goed is gaat er ergens binnenkort weer een freaksite open van ze (nu is enkel outlet) Wellicht dat er dan ook nog wat meer Pyroshow artikelen opkomen.

Maar in het algemeen inderdaad niet op zo veel plekken verkrijgbaar volgens mij. zou ook niet zo snel een adresje weten waar ze veel hebben.

De verkrijgbaarheid van deze items is altijd minimaal geweest, omdat het een collectie betreft die voornamelijk voor schietbedrijven bedoeld is.

Maar.... aangezien ze het één en ander op de demo hebben geschoten kan het zomaar zijn dat hier verandering in komt. Wellicht kan Broekhoff hier wat opheldering op geven.

Neems eens een kijkje bij de freak outlets in het hoge noorden. Meer zeggen is denk ik niet nodig.

Hij bedoeld de Vuurwerk Outlet winkels. (Officieel mag je volgens mij niet direct verwijzen naar winkels in topics, ivm sluikreclame.) Maar in jouw geval kun je denk ik het beste BredaVuurwerk vragen of zij bij Broekhoff de cakes kunnen bestellen die je op het oog hebt. Of andere zaken in de buurt die Broekhoff verkopen.

Back
Bovenaan