Verkooppunten Royal

Heb jij ff mazzel!
Hopenlijk gaan meer Bedrijven/winkels Deze keuzes achter na.. oja Katan er nog bij en het is helemaal feest!..

oops Sorry royal dat ik jullie toppic aan het vervuilen was..
Maar Jullie zitten ook in het Platina Kwartet!:wink:

Was een paar dagen geleden wel erg blij toen ik las dat ook Goudvuur Vuurwerk Gouda Royal Fireworks ging verkopen. Ben benieuwd welke producten exact.

Jammer dat er geen dealers in Limburg zitten. Om nu helemaal naar Milheeze te rijden vind ik te ver.

Zoals bij sommigen al bekend verkopen we bij Huisman Vuurwerk dit jaar voor het eerst ook artikelen van Royal Fireworks. Een eerste selectie staat al een paar weken online, binnenkort komen er nog een aantal nieuwe artikelen bij! En op het overgrote deel van onze Royal-collectie is onze Freak-actie ook nog eens van toepassing! Je vindt de Royal-artikelen hier: http://www.huismanvuurwerk.nl/royal-fireworks

Vanaf vandaag is Vuurwerk Huizen ook een verkooppunt van Royal Fireworks! Omdat dit allemaal laat in gang is gezet zijn er slechts een aantal artikelen los te verkrijgen. De artikelen verschijnen vandaag nog op de website: www.vuurwerkhuizen.nl

Waar kan je dat uitzoeken dan, ik kom er via google niet echt uit..

Via de site van royal fireworks:

Vuurwerk --> consumenten

Daarin staat dit stukje:

Inmiddels zijn er in Nederland meer dan 40 Royal Fireworks dealers. Wilt u weten of er bij u in de buurt vuurwerk van Royal Fireworks verkocht wordt klik dan hier.

Moet je gewoon op klikken en dan kom je er

Kom er nu echter achter dat het overzicht op hun site niet helemaal compleet is. Maar bij de aangegeven winkels weet je het in ieder geval zeker

Back
Bovenaan