Verkoopdagen vuurwerk 2010

moontan

VWC lid
Ik wil jullie alvast een beetje verlichting geven bij het verwerken van de kater nu oud en nieuw 2009 achter de rug is.

De verkoopdagen voor de vuurwerkverkoop in 2010 zijn:

Woensdag 29 december 2010
Donderdag 30 december 2010
Vrijdag 31 december 2010

nou een kater heb ik niet hoor .
sterker nog het begint weer van voren af aan .
we hebben weer ruim de tijd om weer een nieuwe colecktie samen te stellen .
en we hebben weer ruim de tijd om weer aan nieuwe projeckten te werken .
maar in iedergeval bedankt voor de info :) :bye:

op zondag mag er geen vuurwerk verkocht worden volgens mij en dan valt 31 december op een zondag dus hoeven de medewerkers niet te werken op 31 december.
voorverkoop blijft dan wel gewoon 3 dagen (28,29 en 30 dec)

Omdat 2012 een schrikkeljaar is, valt de zondag niet op de 31e, maar op de 30e.

Maar goed, alsnog is dat heerlijk voor de winkeliers, dan hebben ze een extra dag om de voorraden weer goed op orde te krijgen, bestellingen te pakken en alles weer klaar te maken voor de laatste dag.

Puh, dat jullie er allemaal zo makkelijk over denken.. Ik zit hier nu in mijn eentje af te kicken dus :p Straks moet ik nog naar een kliniek :|

nou een kater heb ik niet hoor .
sterker nog het begint weer van voren af aan .
we hebben weer ruim de tijd om weer een nieuwe colecktie samen te stellen .
en we hebben weer ruim de tijd om weer aan nieuwe projeckten te werken .
maar in iedergeval bedankt voor de info :) :bye:

inderdaad gewoon weer beginnen waar het altijd begint bij mij :p
het lijstje maken XD
heb nu zo veel mooie producten gezien dat ik niet meer kan kiezen dus heb nu verschillende lijstjes :P maja komt wel goed denk ik ben er mee bezig tot ik heb besteld haha :bonk:

Ja we kunnen idd weer van vooraf aan beginnen. Maar je weet de assortimenten van de winkels helemaal niet, dus nu al lijstjes maken is lastig. Daar bij komt dat er nog vele nieuwe producten bij komen.

Ik kijk dan ook al uit naar alle bezoeken aan importeurs en de informatie die ze geven over de nieuwe producten en etc. !

Inderdaad bij 'mijn' winkel/webshop komt alles in december pas online up2date, Wel jammer want zo kun je bijna geen lijstjes maken. Maar in principe vroeg genoeg.

Jammer dat er weer zo'n kansloze en saaie 28e is dit jaar maar over een paar jaar hebben we de 28e weer als verkoopdag.

De verkopende winkels roepen al jaren dat ze 4 dagen verkoop willen omdat ze het met veel moeite net aankunnen. Een 4e dag op de 28ste zou dan ook een uitkomst zijn.

Ja, klopt helemaal. Maar dat mag van de regering niet meer ... (wat nergens op slaat natuurlijk)

Back
Bovenaan